suggesties gezocht...

Scav

Registered User
het bloed begint meer en meer te kruipen...tijd om serieus te gaan denken aan de aanschaffen van dit jaar...

Afgelopen jaar geswitched van het regulier crown pakket werk naar losse cakes, en er geen seconde spijt van gehad.

Afgelopen jaar me mede dank zij jullie reviews en filmpjes uitstekend vermaakt met vuurwerk van VuurwerkTotaal

lily magnolia's (8)
magic moments (2)
ultimate showdown

2M pakketje voor de kids

Series duitse pijlen

Persoonlijk was ik erg gecharmeerd van met name het goud werk en de multicolour tails. Nu ben ik voor dit jaar op zoek naar varianten hierop. tempo mag wat trager zijn, en bij voorkeur niet teveel groen. Hebben jullie tips? ben erg benieuwd.

budget ~300
merken direct voor handen: broekhoff, vuurwerktotaal, lesli, weco
reizen tot +- 1 uur rond amsterdam (enkele reis) geen bezwaar

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Ik zou eerst eens kijken of er een leverancier bij je in de buurt zit die aan een freakactie doet, de korting die je hebt zorgt ervoor dat je in principe voor 300 euro terwaarde van 390 kan inkopen als je bijv. 30% korting krijgt. Dan ben je wel afhanklijk van de collectie die deze leverancier voert in die kortings actie,wat dan ook jou collectie bepaald.

ThunderBall

Registered User
Ik weet niet of je in 1 uur bij Huisman Vuurwerk kan komen, met 350,- euro kan je als je gèèn kortings boxen koopt voor 500,- euro vuurwerk uitzoeken, verder zit Haokan Vuurwerk waarschijnlijk aardig in jouw buurt, daar kan je veel spullen zo ie zo goedkoop uitzoeken.:hehe!:

Laatst bewerkt:
Bovenaan