Ik snap dat jullie hier niets aan kunnen doen, en ik ben me er terdege van bewust dat jullie ook afhankelijk van importeurs zijn.
Ik snap ook dat het een berg werk is, maar ik zou wel willen helpen.
Van b.v.: Bon, B&W, Wolff en Beko/Shogun zou ik best de database bij willen houden.
Meer dan 5 importeurs niet, want het moet wel te doen zijn in de vrije tijd die je ook al moet vullen met de verschillende fora afschuimen...
Ik ben ook bezig om voor mezelf bezig een excel lijst te maken van alle consumenten cakes en single shots in NL.
Dan houd ik het volgende bij:
- Importeur
- Lijn
- single shot of batterij
- (knal en/of sier)
- naam
- artikel nummer
- aantal shots
- netto PTS massa
- PTS/tube
- bruto massa
- prijs (per jaar, advies)
- (single/mixed)
- doorsnee tubes (mm)
- Shape (I, \I/, etc)
- duur (s)
- prijs per shot
- prijs / 10 g PTS)
- effectomschrijving
- effecthoogte (m)
- jaar intro
- jaar exit
- dimensions
- colli, (n/carton)
- plaatje
- link filmpje
- UN code
- EAN code
- CE code
Ik hoop dat ik voor November volgend jaar alle producten heb toegevoegd die tot aan dit jaar nieuw zijn.
Alles wat wij aangeleverd krijgen van de importeurs staat er nu zo goed als in. Er komen waarschijnlijk nog wat spullen bij van Rubro, Bonfireworks, Pronk en Katan maar dan hebben we volgens mij iedereen gehad dit jaar. We zijn totaal afhankelijk van de importeurs en we hebben met bijna allemaal contact opgenomen met de vraag om ons te helpen met dit project. De 1 is daar wat sneller mee dan de ander maar het ligt dus niet bij ons dat er soms spullen niet in de PD staan.
In ieder geval bedankt voor het aanbieden van je tijd. Ik zal het hier eens overleggen en weet je zeker dat je zoiets wel wilt ? Het is giga veel werk :bigsmile: du weet wat je zegt haha.