Archief Strike Force

FPM ProductBOT

Registered User
1262_Wolff_Overig_Strike_Force_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Strike Force[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1262[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 14,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Pakket met 9 pijlen. 2 soorten
Paracraft 5 stuks en Karabin 4 stuks.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

elgielo

Registered User
Hopelijk een cruise rockets en brullende swiegermutters pakket in 1.
De beschrijving komt overeen, nu de kwaliteit nog en dit word een toppertje.

PyroGuy

Registered User
Ik hoopte op een Screaming Golden Quattro vervanger. Even afwachten wat het preciés gaat doen. Het is in ieder geval de moeite waard om te proberen lijkt mij!

Ik zal de 29e december een pijltje proberen voor eventuele twijfelaars.

mickeyzegtboem

Registered User
Poeh hé, dat was een zware bevalling om daarachter te komen zeg :hehe!:

De teksten die bij de omschrijving staan worden aangeleverd door de importeur, dus ook daar kunnen wel eens wat foutjes in sluipen.
Ook dit mag gerust even naar de mods vermeld worden, zodat we het kunnen aanpassen....

Gorgel

Registered User
Nou, dit is 'n telfout.... als ze zo ook de prijzen van het vuurwerk uittellen.... :-D

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb een Chinees filmpje van deze pijlen gezien en ik moet zeggen dat ze goed overkomen.
Niet overdreven maar gewoon goed en daarom geloof ik dat filmpje ook wel.

Richardus

Registered User
Huh wow, zomaar nog een fluitpijlverrassing dit jaar! Verbaas me vooral over de lengte van de derde trap, maar ook die eentraps gaat nét dat beetje langer door dan verwacht wat het leuk maakt. Niet heel goedkoop, maar ik kan het toch echt niet laten ze erbij te bestellen (gaat m'n budget weer nóg en nóg hoger...grrrr)

GMP82

Zilveren Member
ja, das ook mijn probleem, richardus, maar ze zijn echt op pakweg een paar honderd metervanaf mn huis te koop .....

goed excuus toch? :p

Poziloc

FPM Hangouderen
Eindelijk een filmpje en ze zijn allebei met een boeket aan het einde.
Ik had eerst het vermoeden dat dit alleen fluit zou zijn en vond de prijs totaal niet aantrekkelijk.
Maar als ik ze nu zie....ja die moet ik gewoon hebben! Een leuke vervanger van de helaas verdwenen Screaming Golden Quatro.

Bovenaan