Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pancake77

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Verder wil ik nog mijn ongenoegen uiten over deelnemers die zich niet aan afspraken houden en afspraken maken buiten ons om.

Helaas is het schijnbaar zeer moeilijk je aan een aantal simpele regeltjes te houden.
Voor mij is dit dan ook de 1ste en gelijk de laatste keer dat voor mensen iets ga regelen en er veel vrije tijd in steek.

Ik noem verder geen namen, want dat heeft geen zin.
Ben teleurgesteld dat men zo z'n dankbaarheid toont.

painkiller

Registered User

Daar wil ik dan even op inhaken.

Ik wil iedereen bedanken die zich wel netjes aan de (paar) regels hebben gehouden, en mede mogelijk hebben gemaakt dat wij onze beloftes bij Ron waar hebben kunnen maken.
Ik had nooit verwacht dat er na mijn oproep zo veel members mee zouden doen. Dankzij jullie heeft iedereen kunnen profiteren van een hele dikke korting.

Waar Pancake op doelt is dat er waarschijnlijk members zijn die denken dat de regels niet voor hun gelden en toch mee genieten van de korting.

polleke45

Registered User

Daar wil ik dan even op inhaken.

Ik wil iedereen bedanken die zich wel netjes aan de (paar) regels hebben gehouden, en mede mogelijk hebben gemaakt dat wij onze beloftes bij Ron waar hebben kunnen maken.
Ik had nooit verwacht dat er na mijn oproep zo veel members mee zouden doen. Dankzij jullie heeft iedereen kunnen profiteren van een hele dikke korting.

Waar Pancake op doelt is dat er waarschijnlijk members zijn die denken dat de regels niet voor hun gelden en toch mee genieten van de korting.
Volgend jaar hopelijk wel weer? Ik wil hierbij jou en Pancake super bedanken voor het opzetten van deze actie en Ron natuurlijk ook!

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Ben ik toch even nieuwsgierig naar hoeveel mensen er nu hebben bestald naar aanleiding van deze actie? Met andere woorden, hoeveel bestellingen heeft deze actie nu uiteindelijk opgeleverd?

painkiller

Registered User

Dan moet je toch denken aan een bestelling of 15. En ik maar hopen dat er een man of 5 mee zou doen :smiling:

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Das toch netjes denk ik zo! In ieder geval ook vanuit mij hartstikke bedankt voor dit initiatief, uiteraard ook voor pannenkoek :). Hopelijk volgend jaar weer! En mocht daar hulp bij nodig zijn biedt ik me bij dezen alvast aan haha

chrackling king

Registered User

Afhaalnummer netjes per mail ontvangen.Afhalen 30dec. tussen 12.00 en 17.00 uur.zal kijken of ik om 12.oo uur daar kan zijn maar beloof niks.Pancake77 en painkiller..super dat jullie dit voor de limburgse en misschien ook uit andere windstreken komende freaks hebben geregeld.

Ik heb geen grote bestelling gedaan maar dat heeft mede te maken met het feit dat er voor mij al verschillende andere bestellingen liepen,en deze aktie mij bij toeval kenbaar werd gemaakt.
Disalnietemin super aktie waar ik toch nog een beetje gebruik van maak,en mocht dit volgendjaar weer terugkomen zal ik hier zeker meer gebruik van maken.

Bestelling,
*treasure eiland 1st
*wodka blue 1st
*miracle 1st
*outblast 1st
*megablitz 1st
* The Pusher 1st

Pancake77

Registered User

Zo terug van Ron, geweldig met wat voor een passie Ron over het vuurwerkwereldje verteld, opeens was het 3 uur later!

Ron, Merijn en ik willen iedereen van harte bedanken voor de deelname uiteindelijk 80% van alle lijsten ingevuld geretouneert, van kleine tot grote bestellingen, alles zat erbij!
We kunnen zeggen dat dit initiatief een groot succes is geweest voor de Limburgse Freaks op FPM!!

Iedereen heeft betaald en een afhaalnummer gehad van Ron, nog een dik weekje te gaan mannen!!!

Nu alles is goed gekomen kan ik weer genieten van mijn nachtrust, welke ook Ron hard nodig zal hebben, voor de drukke dagen die komen gaan.

BAM!!

zink905

Registered User

Hmm ik heb nog geen afhaal nummer ontvangen? Hoe zit dat? Ik kan me echt niet meer concentreren op mijn huiswerk , door al die vuurwerk kriebels haha!

Pancake77

Registered User

Hmm ik heb nog geen afhaal nummer ontvangen? Hoe zit dat? Ik kan me echt niet meer concentreren op mijn huiswerk , door al die vuurwerk kriebels haha!

In je mail?

Zoniet ff met Ron kortsluiten, in eerste instantie zei ik ook tegen Ron dat ik nog niks had gekregen.
Mail heb ik over het hoofd gezien en zojuist gevonden :hehe!:

painkiller

Registered User

Ook leuk om te weten is dat Ron eerst persoonlijk onze bestellingen klaar maakt om te zorgen dat je zeker je collectie compleet hebt.

We hebben het al al heel even over volgend jaar gehad...:happy:

zink905

Registered User

Dat is wel fijn ! Weten we tenminste zeker dat we alles krijgen. Ik heb een mailtje naar Ron gestuurd I.V.M het bestel nummer dat ik nog niet had. Even kijken wat er uit komt rollen.

zink905

Registered User

Zo ik heb nummer 3ee! Voor de rest nog die set fobiacs gekekocht en nog meer kleine dingen erbij en natuurlijk een silver salute!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan