Mooie lijst, maar toch een opmerking:
Bedoel je met org. rockets 1 die 3 pijlen voor 9,95? Zo ja: het schijnt dat dit gewoon omgelabelde light-year pijlen zijn, dus misschien heroverwegen.
Verder zou ik die sick 6 pijlen niet nemen, ik heb zelf het vermoeden dat dit de zelfde pijlen zijn als de shock rockets van vorig jaar. Dit zouden dus wel eens dikke afraders kunnen zijn. Met andere knalpijlen zit je waarschijnlijk beter.
hahaha nog beter is de aftershock thunder 3 keeraftershock multibox :lub:
Ik zou kiezen voor de avp cake is toch een toppertje.iemand ervaring met de avp cake , want ik wil miscchien mijn pusher er voor weg doen en dan gaan voor de avp cake! Is echt een super mooie cake als ik op de filmpje kijk.
Gr
Ik zou kizen voor de avp cake is toch een toppertje.[video]<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bJPA2egIzUQ?version=3&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bJPA2egIzUQ?version=3&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>[/video]
al gebeurd foutje:crying:ff aanpassen bitte
Leuke lijst veel van bonfireworks is altijd "bon"Leuk om alle lijstjes te zien, dus kan niet achterblijven:
2x The Pusher
1x Cyclone
2x Skies of gold
12x China Thunder
1x Anger
1x Rush
1x Swat
1x T-rex
1x Viper
1x Aftershock bigbox 36st
1x Delta Devil
1x Purple tail
1x Rainbow
2x All Paradise
1x Light Year
1x Fusion
4x Silver Comet
2x Treasure Island
2x Wodka Bleu
1x Sunrise
1x Sound Machine
1x Midnight Delight
1x Miracle
1x Pina colada
2x Chines dragon
2x Splitting Comets
2x Crossfire
1x 100.000 klapper
thunderstruck 1x Katan
Pusher 1x Katan
Skies o. gold 1x Katan
Treasure Island 2x BonFireworks
Wodka Blue 2x BonFireworks
sound machine 2x BonFireworks
fusion 1x Zena
outblast 1x Hardix
Dutch Thunder 1x Hardix
Delta devil 2x Hardix
Golden wave king Cr. 2x Cafferata Showtime Mines
1ste keer een voor mij groter lijstje
Edit :
silver comet 3x erbij![]()
De lijst komt vanavond nog jouw kant op, moet ik het geld direct overmaken of wachten op een bericht van jouw dat de lijst is aangekomen?Mocht je er al uit zijn stuur dan svp de lijsten vast even door naar mij. Dan krijg ik niet alle lijsten in een keer voor mn kiezen.
Er staan ook nog een paar Splitting comets in bestelling waar ik nog geen lijst van heb gezien...