Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pancake77

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

The pusher x2
Skies of gold x2
wodka blue x2
Treasure island x2

deze zijn wel mooi in een showtje

3307

Registered User

Mja qua goud ben ik al voorzien. Ik zit nu met het glitter en peony gedeelte.

Een deel zou bestaan uit de stormcenter van original, gevolgd daar de Orion serie van Thor die per 2 erachter volgen met als afsluiter de mjolnir. Maar die orion serie kan eigenlijk vervangen worden door 2 x de pina colada van bonfireworks. Ik heb dan geen glitters, maar wel mooie kleurrijke palms die mooi passen bij de gekleurde tails die er aan vooraf gaan.

Dit idee heb ik al eens eerder uitgevoerd. Tails, palms, salute.

Laatst bewerkt:

3307

Registered User

Wodka Blue en Treasure Island lijkt mij ook wel mooi om te combineren.

- 2 x Miracle
- 2 x Cyclone
- 1 x Wodka Blue en 1 x Treasure Island

In deze volgorde.

painkiller

Registered User

Hardix heeft een paar mooie glitter cake's erbij zitten.
Daarnaast vind ik de Viper van Steengoed mooi qua peony's

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Man met de onleesbare naam? Hahaha :D Ja sorry, deze naam heb ik destijds gekozen omdat ik eenuitgebouwde Opel Tigra had.. Zou em et liefst veranderen maar dat gaat helaas niet..

kaboom05

Registered User

Vandaag ook even bij Stienen in de zaak geweest voor de folders te halen en een kijkje te nemen in de vitrines.Alles was al ingericht en zag er top uit.Verder nog een zeer leuk gesprek gehad met Ron.Honderduit gepraat over allerlei vuurwerkgerelateerde zaken waarin duidelijk naar voren komt dat er achter deze verkoper een groot liefhebber en kenner schuilt, 1 iemand die niet alleen verkoopt voor te verdienen maar ook omdat hij begaan is met zijn vak en goed betaalbaar vuurwerk wil leveren aan zijn klanten.Dit getuigt ook door de collecties die hij voert waarin een goede prijs/kwaliteit verhouding de boventoon voert.Je zult bij hem geen cakes aantreffen die zwaar overpriced zijn en waar normaal flink op verdiend wordt en dat is iets wat ik persoonlijk zeer bewonderenswaardig vindt.Al met Al blij dat ik even langs ben geweest een verheug me dan ook om tijdens de afhaaldagen weer terug te komen

Dim

Product Beheer
Medewerker

Ik wil lijstjes zien!

JAAA, Nog 25 DAGUH!

Pancake77

Registered User

Vandaag ook even bij Stienen in de zaak geweest voor de folders te halen en een kijkje te nemen in de vitrines.Alles was al ingericht en zag er top uit.Verder nog een zeer leuk gesprek gehad met Ron.Honderduit gepraat over allerlei vuurwerkgerelateerde zaken waarin duidelijk naar voren komt dat er achter deze verkoper een groot liefhebber en kenner schuilt, 1 iemand die niet alleen verkoopt voor te verdienen maar ook omdat hij begaan is met zijn vak en goed betaalbaar vuurwerk wil leveren aan zijn klanten.Dit getuigt ook door de collecties die hij voert waarin een goede prijs/kwaliteit verhouding de boventoon voert.Je zult bij hem geen cakes aantreffen die zwaar overpriced zijn en waar normaal flink op verdiend wordt en dat is iets wat ik persoonlijk zeer bewonderenswaardig vindt.Al met Al blij dat ik even langs ben geweest een verheug me dan ook om tijdens de afhaaldagen weer terug te komen

Om je dikke bestellijst te collecteren ga ik vanuit ?:hehe!:

Pancake77

Registered User

Ik wil lijstjes zien!

JAAA, Nog 25 DAGUH!

Ben er zowat uit maar die mijne kan je hier ook zien hoor ;-)

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33102

Beko en Marijn bij Nelis Landgraaf
Lesli Boerenbond
Bonfire, Hardix, Katan, vuurwerkvisie en cafferata bij STIENEN !!!

Het bedrag schrik ik wel van, maar komt uiteindelijk niet boven de 1k uit :hehe!:

kartonnetje China Thunder kost immers maar € 119.40 ipv € 264.00

Laatst bewerkt:

dannycnl

Registered User

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor ruim 1000 euro aan vuurwerk de lucht inknalt:|

zink905

Registered User

Hmm hierboven, als je dat raar vind wat doe je dan op een freak forum als ik vragen mag? ;)

Pancake77

Registered User

kijk dat vind ik zelfs ziek :hehe!:

Maar om even op Danny te reageren, je zit op een forum met verschillende mensen, met verschillende wensen, met verschillende inkomens en budgetten, de een € 100 de ander € 4k ... dus vraag me wel af waarom je zo verbaasd reageert?

dannycnl

Registered User

laatste reactie iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten bij mij komt et waarschijnlijk omdat ik bijna een huis gekocht heb;) dat ik nu zoiets heb van wow hehe:p
Dan is de tijd van het kan allemaal niet op wel even weg:p

dannycnl

Registered User

In ieders geval mijn lijstje ter beoordeling aangeboden

Bonfireworks

Fantasy
Miracle
Wodka Blue
Treasure Island
Sunrise
Pina Colada
Gorgeous

Katan

china Thunder
Skies of Gold
Combat

Zena

Fusion

painkiller

Registered User

De Gorgeous is qua effect hetzelfde als de Treasure island dus die zou ik omruilen voor een andere cake. Misschien de Delta Devil of de FPM aanrader: Anger van Hardix.
Ik zou ook nog de Light Year pijlen toevoegen, misschien wel de beste nl pijlen.
Houd je niet van knalcake's trouwens?

dannycnl

Registered User

Painkiller wat versta je onder knalcakes die china thunder ofzo.
Ben wat dat betreft een redelijke n00b op het vuurwerkgebied probeer er het mooiste uit te pikken.
Zit inderdaad nog te denken aan de light year pijlen had ze vorig jaar maar met de mist van toen weinig van te zien:p

Pancake77

Registered User

Painkiller wat versta je onder knalcakes die china thunder ofzo.
Ben wat dat betreft een redelijke n00b op het vuurwerkgebied probeer er het mooiste uit te pikken.
Zit inderdaad nog te denken aan de light year pijlen had ze vorig jaar maar met de mist van toen weinig van te zien:p

Dit jaar dus een herkansing met een leuke korting ;)

Knalcakes bedoelt Painkiller idd de China Thunder mee, leuk om mee te eindigen, wel in meervoud dan :hehe!:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan