Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tIgR@-m@Ni@

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

@Seahorse, logisch dat 't stil is.. Iedereen is druk bezig met het invullen van zijn/haar lijstje! Zoveel keuze, zoveel korting.. daar ben je wel even zoet mee! ;)

painkiller

Registered User

Vergeet niet aan te geven hoe laat je de rotzooi op wil gaan halen!

Pannenkoek en ik zullen de 30e rond 12 uur daar zijn. Misschien leuk om jullie dan tegen te komen.

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Zelf ga ik m'n bestelling de 29e in de ochtend halen. Maar wellicht dat ik de 30e wel even langskom om even een meet&greet te doen :) (En tevens wellicht nog een leuke cake te scoren)

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Jup! Hou nog €4,25 over :p Maargoed, de 29ste is nog dik 3 weken dus tegen die tijd heb ik wellicht nog wat budget kunnen vrijmaken waardoor ik nog wat leuks kan scoren in de vvk-dagen. Er mist toch altijd wel IETS in je collectie haha

Grizmo Raizor

Registered User

Zeg, hoe gaat het in zijn werk wanneer je nog iets extra's bij wilt bestellen maar je alles al ingevuld, opgestuurd en betaald hebt? Gewoon naar Stienen gaan en dan bij het lijstje erbij laten zetten of een nieuw formulier invullen?

painkiller

Registered User

Zolang het voor de 20e gebeurt kan jij denk ik het beste even bij Ron langs gaan.
Mocht iemand niet in de buurt wonen gewoon even een 2e lijst invullen en naar mij mailen.

zink905

Registered User

Moet jij even een pm sturen naar painkiller of naar pancake77.

Dit is trouwens mijn lijst. Als iemand mij iets afraad of ik juist een helemooie cake ben vergeten! Mogen jullie het gerust zeggen.(stel ik zelf op prijs:hehe!:)
Chinese dragon X 1
Wodka Blue(10) X1
Treasure Island(10)X1 (waar staat die 10 voor?)
Golden wave king Cr. X1
Silver Comet(topper) X2
Pusher(nieuw)(4)X1
Skies o. gold(nieuw) X1
China Thunder X1
Dutch Thunder X1
All Paradise X1
Swat(nieuw) X1
Furios(nieuw) X1
Titanium Thunder OP=OP X1

Laatst bewerkt:

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Ahhh lijstjes, altijd leuk ;) Leuk lijstje.. natuurlijk is een lijstje afhankelijk van veel factoren als budget, smaak, voorkeur voor pijlen/cakes etc. Als ik zo naar je lijstje kijk ontbreekt er nog een leuk vuurpijlpakketje.

Ik zou dan gaan voor de Light Year van Zena (10 pijlen max gevuld op 40 gram) of de Rocket Boom van Shogun (5 kwalitatieve bolpijlen met unieke effecten, oa smiley), waar de Light Year respectievelijk op €29,95 zit en de Rocket Boom op €12,50. LET WEL, dit zijn de bruto prijzen. Mocht je besluiten om deze te bestellen middels de Excel-lijst gaat voor de Light Year nog eens 25% vanaf. Op de Rocket Boom zit geen korting.

painkiller

Registered User

doe mij maar zo'n lijstje aub!

Moet jij even een pm sturen naar painkiller of naar pancake77.

Dit is trouwens mijn lijst. Als iemand mij iets afraad of ik juist een helemooie cake ben vergeten! Mogen jullie het gerust zeggen.(stel ik zelf op prijs:hehe!:)
Chinese dragon X 1
Wodka Blue(10) X1
Treasure Island(10)X1 (waar staat die 10 voor?)
Golden wave king Cr. X1
Silver Comet(topper) X2
Pusher(nieuw)(4)X1
Skies o. gold(nieuw) X1
China Thunder X1
Dutch Thunder X1
All Paradise X1
Swat(nieuw) X1
Furios(nieuw) X1
Titanium Thunder OP=OP X1

Hele mooie lijst hoor.
Ik zou zoals die man met die onleesbare naam ook zegt, de Light year pijlen er nog bij nemen.
Mocht je dan nog een beetje ruite over hebben pak dan ook de Delta devil, een van de toppers van Stienen!

3307

Registered User

Het is nu echt lastig om te kiezen. Ik ga de cakes niet los schieten maar gebruik ze voor in een show. Dus ik ben kieskeurig. Ik moet ze echt kunnen gebruiken. Maar er is nu zoveel moois met deze prijzen, waardoor ik mijn show opnieuw moet gaan indelen.

2 x Cyclone
2 x Miracle

Deze sowieso

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan