Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grizmo Raizor

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Hoe zit het nu precies met betaling? Wat als ik contant wens te betalen, want ik zie dat het geld overgemaakt moet worden.

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Je kunt de lijst toch ook 'opslaan als' en dan een andere bestandsnaam geven. Op die manier hoef je geen wijzigingen op te slaan in het originele document. Zo heb ik het gedaan tenminste, werkte prima.

kaboom05

Registered User

Lijstje ziet er goed uit jongens, wordt nog een hele klus om het budget binnen de perken te houden met zoveel leuks :hehe!:

Dim

Product Beheer
Medewerker

Jullie hebben hier een ZEER nette lijst bij elkaar gemaakt zeg! Hoop dat jullie er echt iets mee gaan doen. Dat wordt met deze prijzen iig flink knallen.

Groetjes Dim

painkiller

Registered User

Even voor de duidelijkheid:

Pancake en ik hebben beide een baan. We kunnen dan af en toe op het werk even op het forum kijken maar dat betekent niet dat we binnen 1 minuut kunnen reageren.
De regels in de startpost staan er niet voor niets. Hier word vanaf nu ook niet meer vanaf geweken, anders is het gewoon jammer maar helaas. Als je denkt dat je zelf de regeltjes kan bepalen ga je ook maar zelf, zonder korting, je vuurwerk halen.

Pancake77

Registered User

Even voor de duidelijkheid:

Pancake en ik hebben beide een baan. We kunnen dan af en toe op het werk even op het forum kijken maar dat betekent niet dat we binnen 1 minuut kunnen reageren.
De regels in de startpost staan er niet voor niets. Hier word vanaf nu ook niet meer vanaf geweken, anders is het gewoon jammer maar helaas. Als je denkt dat je zelf de regeltjes kan bepalen ga je ook maar zelf, zonder korting, je vuurwerk halen.

EENS, het heeft ons veel moeite en tijd gekost dit te regelen terwijl we zoals Merijn zegt ook een fulltime baan ernaast hebben, respect voor de regels is toch wel het minste wat we kunnen vragen.

Ook ik hoop en ga er vanuit dat dit verder ook nageleefd wordt.

Alvast bedankt.

dannycnl

Registered User

Ik ben net thuis van mijn werk maar ik krijg het niet voor elkaar met die excel sheet.... ik ben dan ok een enorme excel n00b:p
Kan iemand me daarmee helpen aangezien het voor jullie straks ook handig is dat het netjes in de lijst aangeleverd word.

Het opslaan van de lijst doormiddel van "save as" geeft bij mij nog steeds hetzelfde aan.

Ik heb even cmd c en v gedaan en dan werkt het vergeet bovenstaande:D

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User

Ik ben net thuis van mijn werk maar ik krijg het niet voor elkaar met die excel sheet.... ik ben dan ok een enorme excel n00b:p
Kan iemand me daarmee helpen aangezien het voor jullie straks ook handig is dat het netjes in de lijst aangeleverd word.

Het opslaan van de lijst doormiddel van "save as" geeft bij mij nog steeds hetzelfde aan.

Ik heb even cmd c en v gedaan en dan werkt het vergeet bovenstaande:D

Dus gelukt? ik had je nog gePMed namelijk :)

maartenvincent

Registered User

Het enige wat je hoeft te doen is de aantallen achter de producten typen. Wat kan hier mis mee gaan? Alles wordt uitgerekend. Je kan inderdaad niet in andere vakjes typen, maar dit is waarschijnlijk expres gedaan. Heb je al eens geprobeerd te printen? Het komt er niet meer zo mooi uit als je de indeling gaat verpesten :tounge:

Pancake77

Registered User

Het zijn idd precies 3 pagina's liggend, afdrukbereik is ingesteld.

Dus hoop dat het allemaal goed gaat

painkiller

Registered User

Apple schijnt een probleem te zijn.
Mochten jullie er niet uitkomen even een berichtje. Maak desnoods je verlanglijst hier in de db en wij vullen de bestellijst in.

@maarten, ik heb van jou ook nog niks gezien hoor :tounge:

tIgR@-m@Ni@

Registered User

EENS, het heeft ons veel moeite en tijd gekost dit te regelen terwijl we zoals Merijn zegt ook een fulltime baan ernaast hebben, respect voor de regels is toch wel het minste wat we kunnen vragen.

Ook ik hoop en ga er vanuit dat dit verder ook nageleefd wordt.

Alvast bedankt.

Sjonge jonge zeg.. Zijn er dan nog echt mensen die moeilijk gaan lopen doen met zo'n lijst? Beter gezegd met zóveel korting en keuze uit zo'n ruim assortiment. Wat wil je nog meer?!

Ik vind in ieder geval dat jullie topwerk hebben afgeleverd en dit op dit moment ook doen! Mails worden vlot gereplied (in mijn geval) en daarnaast is het een enorme berg werk om dalijk alle bestellingen in ontvangst te nemen, te controleren, doorsturen etc. etc. En nee, dit is geen geslijm maar deze 2 heren doen dit voor nop, niet te vergeten! Waar we allemaal van meeprofiteren dus daar mag best een goed woordje over gezegd worden :)

painkiller

Registered User

De post op de vorige pagina was naar aanleiding van een miscommunicatie.
Excuses zijn inmiddels geboden, waarvoor dank.

Pancake77

Registered User

ik weet niet wat te doen qua knalcakes, wie gaat me helpen

1 karton China Thunders ->(2/4/6 schieten)
of
6 x CT(36sh) en 6 x Dutch Thunder(16sh)-> (2DT/4DT/6CT schieten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan