Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinsje007

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

ik kan niet meer kiezen!!!
had ik nou maar een beter baantje als die foldertjes dan had ik het wel geweten:)

Pancake77

Registered User

Zojuist de laatste puntjes met Ron op de spreekwoordelijke i gezet, hier en daar nog wat aanpassingen aan hem doorgestuurd.
We gaan er vanuit dat we morgen LIVE gaan, hoe laat dit wordt laat ik even in het midden.

Belangrijke regel en op uitdrukkelijk verzoek van Ron:

Omdat het een actie is welke door Ron Stienen wordt mogelijk gemaakt, is deelname alleen mogelijk voor members van FPM die vóór november 2011 lid zijn geworden. Dit is een belangrijke voorwaarde.

we tellen af .....

ps. regels worden nog bijgewerkt in de startpost, maar deze wilde ik even kwijt.

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User

Ja goeie morgen zeg maar, het was laat vannacht :hehe!:. Ik zag alleen november staan, maar ik denk niet dat er echt een probleem van was gemaakt.

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Haha, ja goeiemorgen :tounge: Neuhh, lijkt me toch ook niet denk ik.. Des te meer aanmeldingen des te beter voor VW Stienen lijkt me zo.

painkiller

Registered User

Zojuist de laatste puntjes met Ron op de spreekwoordelijke i gezet, hier en daar nog wat aanpassingen aan hem doorgestuurd.
We gaan er vanuit dat we morgen LIVE gaan, hoe laat dit wordt laat ik even in het midden.

Belangrijke regel en op uitdrukkelijk verzoek van Ron:

Omdat het een FPM FREAKACTIE is, is deelname alleen mogelijk voor members van FPM die vóór november 2011 lid zijn geworden.

we tellen af .....

ps. regels worden nog bijgewerkt in de startpost, maar deze wilde ik even kwijt.

Het is aangepast in de startpost.
Er zijn nog een aantal aanpassingen.
Bijbestellen met korting is helaas niet mogelijk. Wil je toch nog extra artikelen met korting dan is dit alleen nog mogelijk in de voorverkoop. Mede door deze maatregel is de uiterste betaaldatum opgeschoven naar 20 dec.
Al het klein vuurwerk staat niet op de bestellijst. Dit is wel gewoon via de site te bestellen. Zet met bestellen even FreakPyro achter je naam zodat Ron weet dat hij 2 bestellingen moet samenvoegen. Dit geld ook voor de aanbiedingen die nog volgen!

De lijst zal in de loop van de dag naar jullie gemaild worden!

tIgR@-m@Ni@

Registered User

@Painkiller,

Hoe bedoel je dat precies met dat klein spul.. Dit staat niet op de lijst zeg je. Dus gewoon via de webshop bestellen en vervolgens bij het opmerkingenveld het FreakPyro nummer vermelden wat je hebt gekregen van de bestelling middels het Excel-document, begrijp ik dat zo goed?

painkiller

Registered User

Het populaire spul zoals single shots, rollen en kaarsen staat wel op de lijst. Alleen de kanonslagen ed. staan er niet op.
Als je via de site wil bijbestellen even duidelijk maken dat je ook met de FPM actie mee doet. FreakPyro achter je naam zetten of even bij in het opmerkingveld laten weten. Bestelnummer krijg je van Ron zelf.

painkiller

Registered User

geduld.gif

tIgR@-m@Ni@

Registered User

Kan er wellicht een tijdsindicatie worden gegeven of een update over hoever jullie zijn met het versturen van de lijst? Volgens mij zijn er namelijk tal van mensen met smacht aan 't wachten op die lijst..

Pancake77

Registered User

Kan er wellicht een tijdsindicatie worden gegeven of een update over hoever jullie zijn met het versturen van de lijst? Volgens mij zijn er namelijk tal van mensen met smacht aan 't wachten op die lijst..

Lijst is zo goed als rond, we wachten op het groene licht van Ron en dan gaat ie op de mail naar jullie!

@ Dim : het nut? spanning opvoeren, is dat verboden dan?

Dim

Product Beheer
Medewerker

Verboden is niet veel, helaas voelde ik de spanning nog niet. Sorry Pancake!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan