Stefan's collectie voor 2012-2013

Stefan Tetteroo

Registered User
31 december is nog ver weg, maar ik heb de eerste bestelling al weer gedaan. Ik wil jullie op de hoogte houden van mijn collectie. Na de zomer komen de importeurs met nieuwe producten en zal de collectie ongetwijfeld nog wat groeien. Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!

Mijn voorlopige lijst:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23868

Niet in database:
2x Zink schweizer supervulkan no2
6x Bonbridge mine 25 shots

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Tja, als je dan een keer niet hebt kunnen stoken dan kriebelt het wel extra erg heh... :tounge:

k0ennn

Registered User
gave lijst al zeg ! lekker bezig, ik twijfel zelf ook nog over de daytime cakes. ze zijn egt gaaf maar egt duur..

k0ennn

Registered User
ik weet het, tot nu toe een deel ook besteld in lopik, net als vorrig jaar, alleen wacht ik toch nog even af, met wat komen gaat kwa producten.

Stefan Tetteroo

Registered User
2 maal Sky Screamers besteld. Kon ze niet laten liggen voor die prijs en hoop dat ze gaan goed gaan presteren in de straat.

Laatst bewerkt:

Stefan Tetteroo

Registered User
Even een update! Ik heb alle spullen toegevoegd die ik nog had liggen en spulletjes uit Belgie. Er komt nog een bestelling bij die ik bij Orthen gedaan heb, maar die zal ik komende week ff toevoegen.:happy:

Booomy

Registered User
Wat een mooie lijst. Net als mij ook niet de prof bakken van Rubro op de lijst?? Verder nog mooi spul om je mee te vermaken op de dag der dagen!!!

Stefan Tetteroo

Registered User
Wat een mooie lijst. Net als mij ook niet de prof bakken van Rubro op de lijst?? Verder nog mooi spul om je mee te vermaken op de dag der dagen!!!

Bij Orthen wel van Rubro besteld, maar ik laat die doorlontbakken nog ff staan tot volgend jaar. Ik ben bang dat je pauzes krijgt bij die doorlontbakken.

Booomy

Registered User
aja ook zonder die blokken kunnen we ons vermaken. Ik pak ze ook volgend jaar mee!! Wat ben je allemaal van plan te maken. Meederde shows op meerdere momenten van de dag?? Of alles om 12 uur??

Stefan Tetteroo

Registered User
Een klein 10 uur momentje(mag geen show heten), een knalshowtje in de avond, en een showtje na 12 uur is wat ik en mijn broers in gedachten hebben.

Stefan Tetteroo

Registered User
Zo nog even de laatste grote bestelling gedaan met voornamelijk Rubro, Wolff, Royal, Katan, en Broekhoff. Met veel dank aan Vuurwerk Orthen voor de actie. Zoek alleen nog een Splitting Comets en Mega Maxi voor in mijn showtje.

Koetje

Registered User
Zo dan, dat is nog een flinke uitbreiding, dikke lijst!

Tip, maak van die ene Light of Heaven een karton, 4 stuks voor 8 tientjes, dubbel en en dwars waard :)

Stefan Tetteroo

Registered User
Zo dan, dat is nog een flinke uitbreiding, dikke lijst!

Tip, maak van die ene Light of Heaven een karton, 4 stuks voor 8 tientjes, dubbel en en dwars waard :)

Ja, als het zou kunnen zou ik van elke cake wel een karton willen, maar ik wil nog wat geld overhouden voor rijlessen volgend jaar. Als de cake bevalt dan neem ik volgend jaar een karton.

Bovenaan