St. Niklaas

P

poziloc

Guest
wanneer: 5 augustus
waar: St.Niklaas(belgie)
lokatie:recreatiepark De Ster
wie: CBF pyrotechnics
caliber? niet bekend(vorig jaar 300mm)

foto's van vorig jaar

CBF_Sint_Niklaas_2005_77_.jpg

CBF_Sint_Niklaas_2005_48_.jpg

info + reacties over de show van vorig jaar

extra info: sterfeesten

deze show is een aanrader!

P

poziloc

Guest
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

strijkerpistool

Registered User
Is hier ook een tijd van bekend? Want de site doet het namelijk niet! :+ Als de tijd een beetje mee zit ben ik hier ook te vinden! :w

P

poziloc

Guest
vorig jaar was de show tussen half 11 en 11 uur
en dat zou dit jaar weer zo zijn....zo stond het op die site

Laatst bewerkt:

Blue Lagoon

Registered User
volgens het programma:

23.15 laser en lichtshow met magistraal vuurwerk.

Kan iemand misschien vertellen of je kaartjes moet hebben om het vuurwerk goed te zien?

Tony

Administrator
Medewerker
Blue Lagoon zei:
volgens het programma:

23.15 laser en lichtshow met magistraal vuurwerk.

Kan iemand misschien vertellen of je kaartjes moet hebben om het vuurwerk goed te zien?

Het beste is inderdaad om toegang tot het park te nemen., Dit kost geloof ik 7 a 10 euro. Maar ik vind het de moeite waar. Top Vuurwerk.

Z@P

Registered User
na alle goede reacties heb ik ook besloten die kant uit te gaan. :w

hoop dat er weer een 12 inch bij is dit jaar :)

P

poziloc

Guest
even voor alle duidelijkheid
de toegang tot het park is 8 euro
voor kinderen van 5 t/m 13 en gepensioneerde is de entree 6 euro

ik voel me af en toe kind...zullen ze daar intrappen???:w :p

vonk

FPM Moderator
Medewerker
poziloc zei:
even voor alle duidelijkheid
de toegang tot het park is 8 euro
voor kinderen van 5 t/m 13 en gepensioneerde is de entree 6 euro

ik voel me af en toe kind...zullen ze daar intrappen???:w :p

ik zou het als ik jou was toch op gepensioneerd gooien daar trappen ze eerder in heheheh:w

zonder gekheid ik ben er ook bij heb er zin an.

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
uit de media

Vertier te over bij feesten St. Niklaas
Van onze correspondent

Donderdag 27 juli 2006 - SINT-NIKLAAS – Het recreatiepark de Ster in St. Niklaas staat zaterdag 5 augustus weer in het teken van de jaarlijkse Sterfeesten.Het affiche van de 23e editie vermeldt animatie en ontspanning voor jong en oud met onder meer demonstraties, muzikale optredens, het opstijgen van ballonnen en als klapper een afsluitende licht– en lasershow met een spectaculair vuurwerk.

Het programma begint ’s middags om 15.00 uur. Presentatrice Ellen Dufour van de VTM Kids Top 20 gooit alle remmen los met een kinderzingpaleis. De jeugd komt vooral met karaoke aan haar trekken. Als aanvulling op dit onderdeel krijgen de kinderen de Kobe Goochelshow voorgeschoteld. Zangeres Marjolein voert het sfeertje op met een spetterend optreden. Tussen de kindershows door is er een uitgebreid aanbod animatie. Liefhebbers kunnen op een speciaal aangelegd parcours 4x4 testritten maken. De seaking helikopter uit de tv-serie Windkracht 10 toont een staaltje vliegkunst van de bovenste plank. Er zijn lessen percussie en bij de snelcursus ‘hoe word ik deejay’ kan ontluikend talent zich presenteren. Verder staan het waterpretpark, de speeltuin, het treintje, de kinderboerderij en de trampolines ter beschikking van de bezoekers.

Rond de klok van half acht stijgen enkele tientallen hete luchtballonnen op. Na dit indrukwekkende schouwspel begint de vedettenshow. Paul Michels en Brahim zetten deze muzikale show in gang. Will Tura, de koning van het Vlaamse lied, betreedt als topattractie het podium. Na deze artiestenparade krijgt de lucht boven het recreatiepark een kleurtje door een licht– en lasershow. Het spektakel krijgt een knallend slot met een groots vuurwerk.

Z@P

Registered User
Ik vond het echt een mooie show, er werden super producten gebruikt.

een paar fotos:

[
vuurwerk-_st_Niklaas_106.jpg

vuurwerk-_st_Niklaas_083.jpg

vuurwerk-_st_Niklaas_068.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan