sprinkhaans definitieve lijstje voor 2012-2013

painkiller

Registered User
Dat word een mooi showtje!
Ik hoop voor je dat de salute cake presteert zoals op het filmpje want dan genieten we samen van flinken klappen.

sprinkhaan

Registered User
Dat word een mooi showtje!
Ik hoop voor je dat de salute cake presteert zoals op het filmpje want dan genieten we samen van flinken klappen.

Ik hoop het ook, heb wat fora afgezocht.
Er zijn mensen die hebben hem op 2 of 3 shows gezien. En hij was iedere keer gelijk (ook de gele ploften iedere keer op de zelfde wijze). Alleen is men er nog niet over uit of het echt uit een productiebatch is. Dus ik houd mijn vingers gekruist. :hehe!:

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Ja hoor, chaotica de godin van de chaos is langs geweest en we hebben de hele boel op de kop gegooid.
Reden, andere leverancier gekozen. (orthen)
Ik had een leuke korting maar miste te veel producten die ik in de aanloop al als favorietjes in mijn kop had zitten. (en ben ook in budget iets omhoog gegaan :smiling:)
Maar morgen gaat de bestelling de deur uit.

This is it !

sprinkhaan

Registered User
Alles wat in de lijst staat is binnen.
De Alcatraz verviel , is opgevuld door extra fuego"s (die gaan me niet teleurstellen denk ik zo).
Heb nog wat zaken bijgevoegd die ik al had liggen (be.) , waarvan ik de magic lights ook een toppertje vind.

Nu hopen dat de weergoden toch nog een beetje mee willen werken.

passion fruit

Registered User
Heftige lijst hoor sprinkhaan met een duidelijke voorkeur voor Rubro en Broekhoff. Ik ben ook benieuwd naar de Salute Cake 1 van Schuurmans van je. Hoe hard zal die wel niet gaan. Geniet van je mooie collectie; goed uitgekozen hoor!

Bovenaan