Spinning Salute

Beekje

Registered User
Ja ja gaan we weer hehe:weird:

Hij ziet er zeker top uit maar ben benieuwd naar de versie in NL en de reactie's van de leden. Dat zal nog even wachten zijn.

Want zo op de film is die wel erg overdreven goed, en veel films die ik gezien heb van meerdere importeurs uit China zijn toch meestal afwijkend van de versies in NL.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Kan iemand bevestigen of deze cake al op de boot naar nederland staat?

Filmpjes zeggen helemaal niets, maar te horen aan de verhouding liftcharge / burstcharge krijgen we deze cake in NL niet volgens het receptuur van de cake op het filmpje.

Ja ja gaan we weer hehe:weird:

Hij ziet er zeker top uit maar ben benieuwd naar de versie in NL en de reactie's van de leden. Dat zal nog even wachten zijn.

Want zo op de film is die wel erg overdreven goed, en veel films die ik gezien heb van meerdere importeurs uit China zijn toch meestal afwijkend van de versies in NL.

kingmokum

Banned
Ik ben bang dat we hier hetzelfde me gaan maken als met de camuro blaster, maar wie weet. Eerst met eigen ogen zien, en daarna pas oordelen.

gr

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben bang dat we hier hetzelfde me gaan maken als met de camuro blaster, maar wie weet. Eerst met eigen ogen zien, en daarna pas oordelen.

gr

Dat 1 cake niet is wat het moest zijn betekent niet dat de rest ook gelijk niet goed meer is. Beetje kort door de bocht.

@Heartworm, ik heb begrepen dat deze al onderweg is. Vergeet niet dat knallen op elke camera anders klinken. Ik heb nu al films gezien die niet overeenkomen met de films van mezelf waar het geluid totaal anders is. Ik eb de cake ook nooit live gezien dus het is even afwachten tot de volgende demo's.

nelisr

Registered User
Ik ben het met Tony eens. Dat de Camuro Blaster niet is geworden wat we hadden gehoopt is jammer maar kan gebeuren. Gisteravond tijdens de demo heb ik prima cakes voorbij zien komen en bijv. ook de Hypnotised. En die was erg goed. Dus ik snap je reactie maar het betekend niet dat ze allemaal gaan teleurstellen.

Sweet Laker

Registered User
Sowieso is dat geen 'eerlijke' opmerking aagezien men toch afhasnkelijk is van wat er uiteindelijk naar Holland gestuurd wordt en dan kan he in China nog zo mooi zijn. Als ze dan vervolgens 'mindere' cakes toesturen dan doe je daar niks an.

Behalve dan, wat Tony ook al zei, zelf nog iets in elkaar flansen. Maar volgens mijn valt dat dan weer onder zelfbouw he haha

kingmokum

Banned
Sweet laker, ik vat je opmerking totaal niet?!!!!!

Zit tjark daar de hele dag voor spek en bonen met een bord bami op schoot oid?

(bijna)Alles viel me gister tegen, ik heb een paar goede gezien, een pot met gouden boeketten en share the flare en daar houd het wel zo een beetje mee op.

Ik had er behoorlijk meer van verwacht.

Daarom wil ik alles wat ik bij zena wil of zou bestellen eerst met eigen ogen zien, want bijvoorbeeld de camuro blaster is nooit 69 euro waard en vond de meeste potjes van 18 euro gemiddeld kwa boeket grootte te vergelijken met een heavy 3 potje van omgerekend 5.5 euro.

Ik wil hiermee niemand voor de schenen schoppen, maar vind het onzin om over wat ik gister heb gezien zo positief te wezen.

Gr,

King.

AWG

Registered User
nou als ik het zo bekijk kan die tjark er niet zo veel aan doen, als hij die filmpjes maakt en dan vervolgens word er iets anders op de boot naar europa geplaatst.
hoe kan hij dat dan weten??

en tegen verwachtingspatronen is geen kruit gewassen.:blink1:

of je vind iets mooi/gaaf of je vind het niet mooi/gaaf er is eigenlijk geen tussenweg bij vuurwerk.

ik ben dan niet geweest, maar mij is het 100% meegevallen.
ik had er een hard hoofd in of bijvoorbeeld die hypnotized en die palmpotjes het wel naar behoren zouden doen. en het is me zeker niet tegen gevallen.

nee ik vind niet alles mooi, en zeker niet als er dan ineens een prijskaartje van 70 euro aan vast word geplakt maarja dat is dan mijn mening ik vind het dat geld niet waard voor die cake.
exponential is een lachertje als ik het zo zie en beluister.
hypnotized is daarentegen weer grandioos.

misschien word tjark een loer voor de ogen gedraait door die chinezen, ik heb geen idee verders, ik ken de hele man en situatie niet.
maar ik vind wel dat als ik zeg ALS het met meerdere cakes gebeurt dan word het wel een typische verhaal.

en misschien is het mogelijk het iets positiever te bekijken dit was gelukkig maar een demo, erger was het geweest als je er op oudjaarsavond pas was achter gekomen.
ik weet zo lust je er nog wel een paar:laugh:

fpm kan hier niks aan doen, het is al klote genoeg voor hun dat hun naam hieraan verbonden zit.
maarja die zit net zo goed verbonden aan de hypnotized en de burned horse.
en dat zijn wel werelddingen.

Roeland FPM

FPM Filmer
Mannen we dwalen af, we zitten hier in het topic van de Spinning Salute. Gelieve dit verder via PM te bespreken of in het topic van Milheeze, dat lijkt me een betere plek.

Bedankt!

Sweet Laker

Registered User
Sweet laker, ik vat je opmerking totaal niet?!!!!!

Zit tjark daar de hele dag voor spek en bonen met een bord bami op schoot oid?

Het gaat mijn erom dat Tjark daar mooie cakes filmt en dat het hier in Nederland tegenvalt. Kan Tjark niks aan doen lijkt me zo.

Punt blijft, voor mij, dat dit op het eerste gezicht gewoon een mooi bok lijkt. Mag trouwens hopen dat hij daar lekker bami heeft gegeten beter als daar kan je het niet krijgen, hier is het allemaal verWesterde Chinees meuk haha

o ja, back ontopic ;)

kingmokum

Banned
Tjark is nu eenmaal de verantwoordelijke, hij is de persoon die in China de zaken moet controleren. Tjark is degene die moet controleren wat er op de boot gezet word, of dit wel de beloofde kwaliteit is.

'tjark kan niks aan doen lijkt me zo' Blijkbaar kan hij deze job niet aan, en hebben ze hem inderdaad zand in de ogen gestrooit.

Ik vraag sterk af of tjark volgend jaar nog de zaken voor zena/original gebeuren mag regelen daar in china.

gr

jetztgehtslos

Registered
Is het wel slim om deze kerel persoonlijk aan te vallen?
Misschien zou er eens aandacht besteed kunnen worden aan de kwaliteit van de cam en degene die filmt.
Dat kan ook nog wel eens van belang zijn bij vuurwerkbeelden.

GMP82

Zilveren Member
Is het wel slim om deze kerel persoonlijk aan te vallen?
Misschien zou er eens aandacht besteed kunnen worden aan de kwaliteit van de cam en degene die filmt.
Dat kan ook nog wel eens van belang zijn bij vuurwerkbeelden.

Is wel een erg bijzondere cam dan, die een cake op die manier kan transformeren...

Sweet Laker

Registered User
Wat Tjark daar precies doet weet ik niet, ben zijn werkgever niet. Maar als hij een bepaald product voorgeschoteld krijg dat er tien keer goed uit ziet, dan mag hij er volgens mij redelijkerwijs vanuit gaan dat de rest van de batch ook goed is. Als in Holland dan blijkt dat het niet overeenkomstig is met de producten die daar geschoten zijn. Dan vraag ik me af waar de (eind)verantwoording ligt.

Hij kan moeilijk eerst al die cakes afschieten en ze dan op de boot naar Ollanda sturen lijkt me zo.

Hoe je het draait of keert, heb al een leuke cake gevonden als vervanger voor dit effect.

Tony

Administrator
Medewerker
Queen Mokum weet er helemaal niks van af. Hij heeft hier en daar wat gehoord maar dat is ook echt het enige. Misschien zijn er wel omstandigheden waardoor Tjark niet alles 100% heeft kunnen doen. Misschien is hij met dat risico in het vooruitzicht wel naar Nederland gekomen om ander werk op te vangen?

Zolang je het verhaal niet 100% kent moet je maar gewoon stilletjes met je babyrotjes blijven spelen. Je gezeik, geklaag en geouwehoer ben ik nu wel zat. Blijf realistisch en ik heb er geen problemen mee. Feit blijft dat jij Tjark niet betaald en er ook totaal niks over te zeggen heb. En vertrouw je het allemaal niet ? Dan moet je Zena laten vallen en lekker een ander merk kopen. Niemand verplicht je iets!

Tjark is een stik goede jongen die zijn uiterste best heeft gedaan. Van de 160 NIEUWE producten die Original dit jaar brengt zullen er altijd een aantal niet aan de verwachtingen voldoen. Dat risico is er nu eenmaal en zolang Zena eerlijk is en ons gewoon de films geeft of de producten laat filmen dan lijkt mij er niks aan de hand, want dan kan je van te voren zien wat je koopt!

Enne niemand heeft dit product nog gezien. Dus we moeten gewoon geduldig afwachten op de winkel demo's waar je het live kan bekijken voor je het koopt. Allemaal heel transparant lijkt me. En tot die tijd kunnen we er op een normale manier over discussiëren zonder mensen zomaar aan te vallen.

Oke Queenie ?

Sweet Laker

Registered User
Hoe weet jij nou al dat dit hier een tegenvaller wordt in 't echie? Dan ben je wel erg een doemdenker.

Tegen wie heb je het nou?

Inderdaad, men zal het eerst in het echt moeten zien om er een juist oordeel over te vellen. Voorlopig is het nu 1 filmpje dat er goed uit ziet en 1 film niet. Zegt mij verder niks dus, maar áls deze cake onverhoopt op de demo ook tegenvalt dan heb ik een product gevonden (ook nieuw van original overigens!) die ik ook erg mooi vind.

Maar het kan best dat ik mijn mening na het zien van wat demo's weer bijschaaf. Denk alleen graag wat verder door, just in case you know,..

Vraag me overigens af wie hier de doemdenker is; ik heb voorlopig nog geen (product)keuze gemaakt. Dat jij dit, zonder na te vragen, mij in de schoenen schuift zegt in ieder geval niets over mijn 'denkerij'.

spitfire

Registered User
@ king mokum, je bent de zoveelste helderziende en alwetende stuurman aan wal? Knap hoor... weet je wat je moet doen? lekker veel vuurwerk bij een ander kopen, niet bij zena. Daar zitten ze helemaal niet op je te wachten.

Sweet Laker

Registered User
Dus als ik zeg dat ik een mooie vervanger gevonden heb, dan houdt dat, 2 maanden van tevoren, dus ook al in dat ik die gelijk ga aanschaffen. En ook dat ik dan per direct een doemdenker ben.

Zal er volgende keer wel heel duidelijk, misschien, wellicht en 'ik weet het nog niet zeker' bijschrijven, speciaal voor jou ;)

Bovenaan