nou als ik het zo bekijk kan die tjark er niet zo veel aan doen, als hij die filmpjes maakt en dan vervolgens word er iets anders op de boot naar europa geplaatst.
hoe kan hij dat dan weten??
en tegen verwachtingspatronen is geen kruit gewassen.:blink1:
of je vind iets mooi/gaaf of je vind het niet mooi/gaaf er is eigenlijk geen tussenweg bij vuurwerk.
ik ben dan niet geweest, maar mij is het 100% meegevallen.
ik had er een hard hoofd in of bijvoorbeeld die hypnotized en die palmpotjes het wel naar behoren zouden doen. en het is me zeker niet tegen gevallen.
nee ik vind niet alles mooi, en zeker niet als er dan ineens een prijskaartje van 70 euro aan vast word geplakt maarja dat is dan mijn mening ik vind het dat geld niet waard voor die cake.
exponential is een lachertje als ik het zo zie en beluister.
hypnotized is daarentegen weer grandioos.
misschien word tjark een loer voor de ogen gedraait door die chinezen, ik heb geen idee verders, ik ken de hele man en situatie niet.
maar ik vind wel dat als ik zeg ALS het met meerdere cakes gebeurt dan word het wel een typische verhaal.
en misschien is het mogelijk het iets positiever te bekijken dit was gelukkig maar een demo, erger was het geweest als je er op oudjaarsavond pas was achter gekomen.
ik weet zo lust je er nog wel een paar:laugh:
fpm kan hier niks aan doen, het is al klote genoeg voor hun dat hun naam hieraan verbonden zit.
maarja die zit net zo goed verbonden aan de hypnotized en de burned horse.
en dat zijn wel werelddingen.