Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat houd het effect 'spider' eigenlijk in?
Ik kan het nergens vinden en googlen op vuurwerk effecten is ook niet een bepaald makkelijke klus met zulke benamingen.
dit filmpje vond ik op youtube, er staat bij:
"This is a 5" red spider shell. The name is based on the long-legs (willow type stars) that turn to red as it hangs in the sky."
ik denk dat je met dat filmpje aardig in de goede richting zit, hoewel ik het effect niet echt lekker door vind hangen.
het grote kenmerk van de spider zijn toch wel de spinnepoten die je hoort te zien, en die vind ik er in dat filmpje niet goed uitkomen
dat zal volledig aan de kwaliteit van de shell liggen, de sterren voor de poten moeten langer en feller doorbranden dan de "kern" van het effect.
ik denk zelf dat een kleiner kaliber daarin geen grote rol zal spelen, aangezien de producent meerdere mogelijkheden heeft om dit voor elkaar te krijgen
Een spider effect is een shell die een kleiner aantal en grotere sterren bevat dan een peony shell van dat formaat bijv. De burst is ook harder waardoor de sterren in een rechte baan vliegen. En de sterren heben een licht houtskoolspoor waardoor het lijkt op een spin.
Effect hierboven vind ik meer op "spiderweb" lijken.
Bij nico zijn er ook 2 blokken maar kan me de uitwerkingen niet echt voorstellen:
2.5" 25 sh loud gold crackling spiders
3" 16 sh silver glittering spider?
wat moet je je hierbij dan voorstellen?