Spanischcracker's (Super)Oud en nieuw 2012-2013

spanischcracker

Registered User
Allereerst iedereen nog de beste wensen. Persoonlijk voor mij was dit een geweldige jaarwisseling en ik hoop dat iedereen hier er weer van genoten heeft. Ik heb aardig wat foto's van de collectie enz en ook een aantal filmpjes die ik hier graag wil delen met jullie. Veel van de filmpjes zijn gemaakt door mensen uit de buurt en moet ik nog uitzoeken, dat zal even gaan duren.

28-12-2012

Om precies 00:00 kon de bestelling bij de rijswijksevuurwerkhal opgehaald worden. Rond 23:45 vertrokken en net iets na 12en kwamen we aan. Het was goed druk in de winkel waar mensen aan het controleren waren en vooral aan het sjouwen met grote dozen en tassen. Aan de balie ons formulier afgegeven en al gauw kwamen de tassen en dozen de toonbank over. In totaal 5 grote boodschappentassen en 2 kartonnen. Telkens 1 tas gepakt en gecontroleerd en zodra die klaar was naar de auto gebracht. Het enigste dat ontbrak was 2 pakken crackling candles. Frits vertelde dat deze niet waren geleverd en dat hij wel iets als vervanger kon geven. Ik wilde ze toch wel erg graag hebben dus met hem afgesproken de volgende dag weer langs te komen. Vervolgens snel naar huis gegaan waar wij rond 01:30 aankwamen. Gauw alles uitgeladen,even snel bekeken en toch maar gaan slapen. De wekker ging immers om 04:15 weer.

Piep piep piep piep. De wekker ging en ik stond vrijwel meteen naast mijn bed. Even snel wat te eten gepakt en mijn broertje zijn bed uit getrokken. Om 04:30 vertrokken wij richting nijverdal waar we rond 06:30 aankwamen. Gelijk als eerste de kartonnen gehaald en in de auto gezet. Daarna een losse bestelling geplaatst en als laatste en voorbestelde bestelling gehaald en gecontroleerd. Alles klopte dus we konden weer vertrekken. Rond een uurtje of 10:00 waren wij weer thuis en hadden wij de complete collectie al binnen. Heerlijk!!!!! Gelijk begonnen met uitstallen voor een collectiefoto en dit was het resultaat:

20121228_131852.jpg

20121228_125021.jpg

spanischcracker

Registered User
Een van de toppers van afgelopen jaarwisseling! Shockwave In Shock (Salutecake 1). Jammergenoeg vond ik de gok erg groot en had ik er maar 2 besteld. Komend jaar zeker meer als ze nog te krijgen zijn!

spanischcracker

Registered User
Bedankt voor de leuke reacties. Hier de killer instinct van rubro. Mooie bak met dezelfde effecten van cake a van 4 seasons. Dikke boeketten met harde burst!

spanischcracker

Registered User
Hier een filmpje van de silver salute. Overdag afgestoken. Er stond veel wind waardoor de salutes eigenlijk over ons heen waaide, toch nog redelijk op film gekregen.

spanischcracker

Registered User
Laatste filmpje voor vandaag. Een big 19, weet alleen niet meer welke. Rond een uurtje of 5 in de middag geschoten toen het donker begon te worden.

spanischcracker

Registered User
Met het tempo zit het inderdaad wel goed. Vond persoonlijk de effecten ook prachtig. Alleen eerlijk gezegt heeft deze wel kleinere effecten t.o.v. de color dahlia bijvoorbeeld.

spanischcracker

Registered User
Rond een uurtje of 22:00 een lading cakes gepakt en op een rijtje gezet en met de fakkel er langs gegaan. Onder andere een paar Big 19's, Extreme salutes, Galaxy's en als laatste een Silver willow. Dit krijg je als resultaat!

spanischcracker

Registered User
De 2012 versie van de 4 seasons van Rubro. Persoonlijk vind ik dit het beste blok van rubro qua prijs/kwaliteit. Veel afwisseling en gewoon een topblokje voor de nederlandse markt.

spanischcracker

Registered User
Een dikke mat die hoort er elk jaar weer bij na 00:00. Dit jaar maar eens wat anders gedaan dan alleen een 100k en er een aantal dingen aan toegevoegd. Een mooie verzameling matten en rollen en je krijg een complete choas. Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan groter....:lub:

Het complete lijstje:
1 x 100.000 Rol
4 x 20.000 rol
8 x Black Salute
12 x Thousand Farts
2 x Hindoe 3000

Van 2 verschillende mensen een filmpje toegestuurd gekregen hier is er alvast een.

spanischcracker

Registered User
Ben het afgelopen half jaar wel online geweest maar eigenlijk geen films meer geupload. Maarja seizoen weer begonnen dus het uploaden kan ook weer beginnen!!

Hier de 100 schots Colorful Dahlia van Xplode!

Bovenaan