Smilies

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben vandaag een aantal nieuwe smilies online gezet en de oude offline gehaald. Deze nieuwe moeten nog even een klein beetje bewerkt worden en dat zal binnenkort gebeuren.

Veel plezier!!

(bigg) (con) (mad) (cry) (eek) (frown) (mas) (laugh) (radar) (roll) (smile) (spinny) (tong) (win) (no) (yes)

nitraat4life

Registered User
Sorry, maar ik vind de nieuwe smilies minder leuk, de oude vond ik beter! En de randjes moeten nog worden afgewerkt, maar dat was al genoemd in de beginpost ;)

Schuim

Moderator
Medewerker
(eek) Mis mn standeraard zwaaiende voor aan het eind van mn post (no)

Greedings,
Schuim (cry)

GMP82

Zilveren Member
Ik vind ze persoonlijk érg "kinderlijk" overkomen :)
was niks mis met de oude smilies, naar mijn bescheiden mening ;)

Patrick

Registered User
Hmm dat dacht ik vanmorgen ook toen ik ze voor het eerst zag. Erg kinderlijk inderdaad en een te hoog MSN gehalte ofzo. Ik vond de oude prima eigenlijk, deze zijn iets te opvallend en te groot naar mijn mening. Maar ja wel leuk op zich dat ze animated zijn (spinny)

henk39

Registered User
Oke Oke ,
Ik haal ze vannacht weer weg...

Dan wil ik er nu toch nog, ff gebruik van gaan maken.(bigg)

Tot ziens smileys: (yes)

groeten uut Grunn.(radar) (tong)

ach het went ook al, misschien zijn er nog andere mooie te krijgen.(win)

Edit, en het is ook nog eens zo, dat:

Verandering van spijs, doet eten.

Laatst bewerkt:

NitraatFreak

Registered User
Ik vind ze erg........grappig maar een beetje te soft...vond de oude leuker, maar voordat ze weg zijn..........:

(bigg) (con) (mad) (cry) (eek) (frown) (mas) (laugh) (radar) (roll) (smile) (spinny) (tong) (win) (no) (yes)

Alexy

Registered User
Ik moet er ook nog 'ff een posten dan;
(bigg)
(ik vind dat smileypakket dat AVP gebruikt wel leuk trouwens!)

Laatst bewerkt:

NLsandman

Registered User
Tony:

Ik heb verder niet zo'n problemen met de smilies maar er zit een klein foutje in, de onderkant van de smilies, de grond waar ze opstaan pakt niet de kleur van het forum maar is gewoon grijs.
Volgens mij is dat de doorzichtigheid optie?

Alexy

Registered User
Tonyyyyyyyyyyyy! Gaan de oude terug of niet? Deze zijn ook leuk, maa ze zijn zo groot, en je hebt minder keus:(. En die leuke :w is weg...
naja zal wel wenne verder, er zitten leuke dingen bij, maar wel minder keus....(mas)

Gr. Alex :)

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Arjaaaan! Gaan de oude terug of niet? Deze zijn ook leuk, maa ze zijn zo groot, en je hebt minder keus:(. En die leuke :w is weg...
naja zal wel wenne verder, er zitten leuke dingen bij, maar wel minder keus....(mas)

Gr. Alex :)

huh arjan? (con) volgens mij zit je op de verkeerde site hoor(laugh)

Firespree

Registered User
Hehehe ik zat ook net te kijken
Ik mis de :w emoticon ook behoorlijk om ff op het topic terug te komen heb nu dees (radar) maarja... (mas)

P

poziloc

Guest
Het heeft even geduurd, maar de smileys zijn er van af.
hier zijn nieuwe voor in de plaats gekomen

:cool: :embarrest: :wondering: :rolleyes:
:evil: :weird: :push: :idea:
:wacko: :eek:h: :huh: :unsure:
:noworry: :cry: :toung: :nuts:

Tony

Administrator
Medewerker
Het heeft even geduurd, maar de smileys zijn er van af.
hier zijn nieuwe voor in de plaats gekomen

:cool: :embarrest: :wondering: :rolleyes:
:evil: :weird: :push: :idea:
:wacko: :eek:h: :huh: :unsure:
:noworry: :cry: :toung: :nuts:

Deze zullen de komende dagen nog even bewerkt worden want je ziet nog steeds de randen. Maar er zit weer wat schot in.

Pieter

Registered User
Ik vind deze smilies stukken beter als de vorige grote moet ik zeggen. Die grote begreep ik nooit echt helemaal goed. Ik vind dat smilies duidelijkheid moeten geven en dat deden ze dus niet.

Succes met het afwerken van de nieuwe smilies (best een klote karwei).

Bovenaan