Smeer's af te halen lijstje op 28dec om 07:00

Smeer

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34080

Dit is wat ik zoiezo al ga afhalen op de 28e bij poelman (klazienaveen), niet besteld omdat dit niet kan bij poelman. Dus ben er als de kippen bij :tounge:

Verder wacht ik de demo van Formido (emmercompascuum) nog even af. Als dat niet zoveel voorsteld waarschijnlijk maar weer de grens over...

Aan deze lijst valt mijn smaak wel af te lezen dacht ik zo, als iemand hier nog een leuke aanvulling voor heeft hoor ik het graag! (Secret Salute, komt er waarschijnlijk nog wel bij)

Groetjes,
Marc

Biff

Registered User
He Marc,

Zie dat je enorm toffe rubro producten hebt gekozen!
Enige aanvulling die ik er op heb is probeer een paar lekkere budgetpotjes te zoeken bij je dealer, zodat je ook in de vooravond of voor deze grote blokken nog meer te schieten hebt.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Leuke lijst alleen je bent wel erg snel weer binnen. Kan een keuze zijn maar persoonlijk zou ik toch wat gevarieerder inkopen. Wil toch altijd wat langer genieten.

Smeer

Registered User
He Marc,

Zie dat je enorm toffe rubro producten hebt gekozen!
Enige aanvulling die ik er op heb is probeer een paar lekkere budgetpotjes te zoeken bij je dealer, zodat je ook in de vooravond of voor deze grote blokken nog meer te schieten hebt.

Dat zal idd bij de formido of uit duitsland moeten komen denk ik.
Ben zelf nogal wat kritisch op budgetpotten, wil graag budgetpotten die niet na 10seconden klaar zijn maar toch leuke effecten en vooral bursts hebben. Dit zal daarom nog een lastig karwei worden haha. :embarrased:

Smeer

Registered User
Leuke lijst alleen je bent wel erg snel weer binnen. Kan een keuze zijn maar persoonlijk zou ik toch wat gevarieerder inkopen. Wil toch altijd wat langer genieten.

Hier maak ik mijn geen zorgen om bij deze winkel:

Doen jullie aan voorverkoop?
NEE, wij hebben dit jaar geen voorverkoop meer. Het is dus NIET mogelijk een bestelling van tevoren te plaatsen. De website is puur gemaakt om ons gehele assortiment en prijzen te tonen en filmpjes te kijken. Wij verkopen alleen vuurwerk tijdens de 3 vastgestelde verkoopdagen, 28, 29 & 31 december.

Hebben jullie dan wel voldoende voorraad?
Uiteraard, onze startvoorraad is iedere morgen 10000 kilo! Wij proberen er zoveel mogelijk aan te doen om onze verkoop voorraad op peil te houden. Zo maakt onze grote opslag in Duitsland het mogelijk om een constante aanvoer te garanderen. Hierdoor worden wij meerdere malen per dag direct vanuit Duitsland opnieuw bevoorraad met ons volledige assortiment. Door deze vorm van aanvoer hebben wij dus bijna altijd ons complete assortiment voor u beschikbaar. Maar wij kunnen helaas geen garantie geven dat een artikel (tijdelijk) niet meer op voorraad is.

bluebear

Registered User
als je je er echt zorgen om maakt zul je een winkel moeten vinden waar je ze wel kunt bestellen.
en anders klinkt het nog goed, 10.000 kilo en je wilt er optijd zijn.

Bovenaan