Six Pack

FPM ProductBOT

Registered User
1004_Katan_6Pack216_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Six Pack 216[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1004[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]216[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/12/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

D

Deleted member 17038

Guest
Demo Katan 2014 wide.

Laatst bewerkt door een moderator:

Jan El

Registered User
Hier een filmpje van Ben Blom, geschoten tijdens de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal.

De effecten zijn niet bijzonder spectaculair. Toch ben ik blij dat ik er twee besteld heb. Ik deel beide pakketten in tweeën en zet daar een Black Out Eight of Six Best Possible tussen. Eerst de falling leaves, crossettes en peonies etc. als intro en na de BOE of SBP de crackling, fluit en salutes.

Laatst bewerkt:

Hardbeat

Registered User
Heb er ook één besteld, vanwege de fluit en andere leuke effecten vond ik het leuk om deze al eerder in de avond af te steken wanneer de kleintjes nog wakker zijn. Na het laatste filmpje met veel te lage effecten en filmpjes van andere falende Katan cakes (amazing fan 100) is mijn vertrouwen te ver afgenomen om deze dan al af te steken in de straat. Als ik 'm ergens verder weg kan zetten waar niemand in de buurt is prima maar anders steek ik 'm pas later af met een waarschuwing aan alle volwassenen, buren en andere toeschouwers. Vroeger zou ik het geweldig gevonden hebben maar zal nu wel een te bezorgde papa geworden zijn :hehe!:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik vind het voor de prijs van 80 euro helemaal geen slecht pakket hoor.
Zitten leuke cake,s tussen.
Ik heb veel mindere cake-boxen voorbij zien komen.
Het is dat ik aan mijn budget zit anders had ik hem er bij genomen!!

Smeer

Registered User
Heb er ook één besteld, vanwege de fluit en andere leuke effecten vond ik het leuk om deze al eerder in de avond af te steken wanneer de kleintjes nog wakker zijn. Na het laatste filmpje met veel te lage effecten en filmpjes van andere falende Katan cakes (amazing fan 100) is mijn vertrouwen te ver afgenomen om deze dan al af te steken in de straat. Als ik 'm ergens verder weg kan zetten waar niemand in de buurt is prima maar anders steek ik 'm pas later af met een waarschuwing aan alle volwassenen, buren en andere toeschouwers. Vroeger zou ik het geweldig gevonden hebben maar zal nu wel een te bezorgde papa geworden zijn :hehe!:

Heb dit zelf nog niet eerder ervaren met katan. Dit heb ik wel met zena, daar heb ik niet veel vertrouwen in.
Dus snap je bezorgde gevoelens! Dat is een goede eigenschap ;)

Hardbeat

Registered User
Laat ik nou verder veel Zena spul hebben haha :hehe!: Moet ondertussen ook bekennen dat op demo's die later geweest zijn alles wel beter af gegaan is bij Katan (ook Zena trouwens) dus ik was misschien te vroeg met m'n conclusie. Kan natuurlijk met van alles te maken hebben gehad zoals lang in de regen of verkeerd opstellen tot te weinig droogtijd gehad hebben. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee dus zal zeker (met alle merken) voorzichtig zijn en goed afstand en brillen gebruiken.

Jan El

Registered User
En ook hier waren er producten die te laag tot ontploffing kwamen.

Toch jammer, want met het concept op zich is niks mis; voor de doorsnee liefhebber zit er een grote verscheidenheid aan effecten in. Ik heb filmpjes bekeken van een demo in Koekange en eentje van VWC, beide gefilmd bij zeer harde wind en in beide filmpjes kwamen nagenoeg alle bombettes op de juiste hoogte tot ontploffing. We schieten er hier twee tegelijk als finale (vanwege de salutes), maar uit voorzorg wel op een afgesloten schoolplein. You better be safe than sorry...

Red Eagle

Registered User
Had de big momma willen hebben.
Kwam uiteindelijk bij de star shooter varriant uit great lion.
En ben met deze sixpack thuis gekomen omdat de lion uitverkocht was.
T is niet helemáál wat ik in gedachte had maar had een slechtere cake op de gok kunnen kopen denk ik.

Hardbeat

Registered User
Ik ben echt positief verrast door deze cakebox, de effecten waren groter en harder dan verwacht (in de straat) en de snelheid zat er ook goed in. Voor deze prijs zou ik hem nog wel eens nemen.

Jan El

Registered User

Geschoten per twee, vanaf circa 2.55. Mooi hoe de crossettes en falling leaves afsteken tegen die rookpluim op de achtergrond! En het klopt wat Hardbeat zegt: de effecten waren echt niet zuinig en het tempo was top! Het laatste deel is gefilmd met een andere camera. Vervelend genoeg hadden ze in China voor cake D lont gebruikt waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum ruim verstreken was, waardoor mijn finale jammer genoeg voor twee à drie minuten onderbroken werd.

Voor wat betreft de gehele film: de cameravrouw viel om na één minuut en stond na twee minuten weer op waardoor we even het vuurwerk horizontaal zien. Beginnersfoutje, kan gebeuren. De rest van de cakes zal ik er ook nog opzetten.

Ik wens een ieder een gezond en voorspoedig 2015 toe!

Laatst bewerkt:

p-aart-y

FPM Hangouderen
Was een goeie door lont bak. Afgestoken toen het wat rustiger was zodat de thema's mooi uitkwamen. Ben er tevreden over.

D

Deleted member 17038

Guest
Ook een budgettopper! Die fluitcake is al helemaal te gek!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan