mensen we hebben het over noodsignalen bijvoorbeeld van comet, pains and wessex enzo.
gewoon met een touwtje gelanceert. touwtje trekken en tjoep de metalen raket schiet uit de plastic omhulsel en komt tot ontbranding op 2 meter hoogte ofzo. gaat allemaal zo snel kan het niet goed uitleggen verder. stijgt in 1 keer door naar 300 meter met een soort heel cool geraas.

echt zo iets van VRRIIISSSSSSHHHHHHH!!!!!! en dan op 300 meter hoogte hoor je PLOEP en dan zie je echt die parachute loskomen en dan gaat de kogel zelf branden.
zo wauws gezicht

kan daar erg van genieten.
anyways die lichtkogels zijn gewoon te koop in de watersportzaak. mij werd ook niet gevraagt om vergunning. je kan ze zelfs via internet bestellen. heb geen idee hoe ze het doen. ik weet wel dat als je een vuurtje erbij houd gebeurt er niks het werkt alleen als je aan het touwtje trekt. erg veilig en zeker spul dus. gewoon echt goed uitgebalanceert.
er schijnen ook witte van te wezen,
en zelfs een witte van pains and wessex met een kop die aluminium folie uitgooit zodat op elke radar een object te zien is met een groote van 60 vierkante meter aangeduid. hoe cool is dat

niet dat wij er wat aan hebben maargoed als je in nood bent is het volop tactisch.
die pistool die jullie voor ogen hebben moet je inderdaad vergunning voor hebben maar dat werkt heel anders als je die patronen een vuurtje bij houd heb je wel een probleem. zijn ook verschillende kleuren van te krijgen.
anyways heb er een kleine zelfstudie van gemaakt vorig jaar. best nog wel intressant.
maarja liefhebber he.
ik vind die fakkels ook zo cool. en die rookpotten.