Hierbij het singleshot project van mij en Wolff_freak7:lub::lub::lub: Hier de film:
G Gertjanberg Registered User 10 januari 2014 #1 Hierbij het singleshot project van mij en Wolff_freak7:lub::lub::lub: Hier de film:
P p-aart-y FPM Hangouderen 10 januari 2014 #3 Leuk project. Krijg er ideeën van voor aankomende jaarwisseling.
R RickGAE Registered User 10 januari 2014 #4 Hoeveel koste dit in totaal? Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
G Gertjanberg Registered User 10 januari 2014 #5 thanks iedereen! @rickagovv Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Stonden er precies 450 op.
painkiller Registered User 10 januari 2014 #6 Heel gaaf project! Ging op een gegeven moment lekker los. Dit jaar ook maar eens iets maken met de Thunder smoke van Royal.
Heel gaaf project! Ging op een gegeven moment lekker los. Dit jaar ook maar eens iets maken met de Thunder smoke van Royal.
GMP82 Zilveren Member 10 januari 2014 #7 Ik dacht eerst wat een saaie boel, maar toen ie eenmaal op gang was; WOW
Moontan Moderator Medewerker 12 januari 2014 #9 Heel leuk gedaan mannen!! Trein komt langzaam op gang, maar als hij eenmaal onderweg is.... De smoke tails zijn top.!!
Heel leuk gedaan mannen!! Trein komt langzaam op gang, maar als hij eenmaal onderweg is.... De smoke tails zijn top.!!
Tony Administrator Medewerker 16 januari 2014 #10 Mooi hoor met die smoke tails. Het gaat even flink los.