siman says
Registered User
Na met veel plezier al jullie lijstjes doorgenomen te hebben plaats ik hierbij mijn lijstje voor DE dag:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/18073
Dit heb ik, na de gebruikelijke uuuuren van wikken en wegen, besteld samen met 2 vrienden.
Hier komt nog bij (niet in de database):
- Slof Wolff Cracker 1x
- Max Cracker Pack 1x
- Imperial 1x
- Slof kanonslag 3x
- Super Shocks 1x
Het grootste deel haal ik bij Wolff, aangevuld met los spul voor de middag/vooravond bij 3 verschillende dealers. Ga dit jaar veel singleshots proberen en ben enorm beniewd naar de Silver Salute! Gelukkig vroeg besteld want hij staat ook niet meer op de site...
Dit jaar helaas nog geen vuurwerk van Zena, Bonfireworks of Royal i.v.m. bereikbaarheid. Volgend jaar maar eens een mooie trip plannen...
Ben van plan om op de verkoopdagen nog voor ongeveer € 100 erbij te halen. Hiervoor staan op de wishlist:
GBV:
- Asian Thunder Cake 500gr € 45,-
- Asian Budget Line Cake B € 35,-
- Golden Glory € 39,50
- Quick Step € 35,-
Mercurius:
- Neutron Star € 15,-
B&W:
- Extreme Salute € 25,-
- Breakdown € 29,95
- Black Thunder € 27,50
Schuurmans:
- Moonlight Festival € 9,95
Adviezen hoor ik graag, want ik kan moeilijk een keuze maken... :blink: (heerlijke frustraties)
Nog 2 dagen tot de verkoopdagen... heb er zin an! Veel plezier en succes allemaal de komende dagen!
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/18073
Dit heb ik, na de gebruikelijke uuuuren van wikken en wegen, besteld samen met 2 vrienden.
Hier komt nog bij (niet in de database):
- Slof Wolff Cracker 1x
- Max Cracker Pack 1x
- Imperial 1x
- Slof kanonslag 3x
- Super Shocks 1x
Het grootste deel haal ik bij Wolff, aangevuld met los spul voor de middag/vooravond bij 3 verschillende dealers. Ga dit jaar veel singleshots proberen en ben enorm beniewd naar de Silver Salute! Gelukkig vroeg besteld want hij staat ook niet meer op de site...
Dit jaar helaas nog geen vuurwerk van Zena, Bonfireworks of Royal i.v.m. bereikbaarheid. Volgend jaar maar eens een mooie trip plannen...
Ben van plan om op de verkoopdagen nog voor ongeveer € 100 erbij te halen. Hiervoor staan op de wishlist:
GBV:
- Asian Thunder Cake 500gr € 45,-
- Asian Budget Line Cake B € 35,-
- Golden Glory € 39,50
- Quick Step € 35,-
Mercurius:
- Neutron Star € 15,-
B&W:
- Extreme Salute € 25,-
- Breakdown € 29,95
- Black Thunder € 27,50
Schuurmans:
- Moonlight Festival € 9,95
Adviezen hoor ik graag, want ik kan moeilijk een keuze maken... :blink: (heerlijke frustraties)
Nog 2 dagen tot de verkoopdagen... heb er zin an! Veel plezier en succes allemaal de komende dagen!
Laatst bewerkt: