Silvester Trailer 2011/2012 [Full HD]

DioR

Registered User
Super leuke trailer zeg! Alleen die muziek. Ik denk dat die man een boodschap wilt overbrengen, maar kan hem niet verstaan. Er zit hem volgens mij wel iets dwars wat hij duidelijk wilt maken..

Tony

Administrator
Medewerker
Een aantal hele mooie spullen komen er voorbij.
Is dit een DVD trailer of gewoon een trailer als aankondiging voor zijn internet films?

bridge

Bronzen Member
T begint maar direct met een filmpje van de dus nog steeds bestaande Goldregen mit silberspitzen van Lunig (thans NLE). oeoeoeoeooeoeoeoe man man, De beste pijl die ik ooit enkele jaren heb mogen schieten. :lub:

Wolff_freak7

Registered User
Een aantal hele mooie spullen komen er voorbij.
Is dit een DVD trailer of gewoon een trailer als aankondiging voor zijn internet films?

ik kwam deze trailer tegen op internet en wou hem jullie niet onthouden.
ik denk overigens dat dit gewoon een trailer ter aankondiging voor zijn films is.
al zou ik hier graag een dvd van willen zien!

Tony

Administrator
Medewerker
ik kwam deze trailer tegen op internet en wou hem jullie niet onthouden.
ik denk overigens dat dit gewoon een trailer ter aankondiging voor zijn films is.
al zou ik hier graag een dvd van willen zien!

Die dvd zou ik ook wel graag willen hebben :)

sprinkhaan

Registered User
Staan behoorlijk dikke spullen op ,grootste gedeelte ken ik ook niet. Vooral die fonteinen die omhoog klappen en die hamerpijlen (of wat het ook is) zijn echt maf.

Mr. Jay

Registered User
Oh, my Trailer on FPM :-D

There will be no DVD I guess, here in Germany are not enough Freaks who would buy such things.. and for ~5 pieces I don´t need to make a DVD. There is also no special message in the vid, just a short overview about our stuff on new years eve, of which vids will be uploaded at my youtube channel.

And sorry for writing English, but I can´t write dutch, I´m only able to read most of it since it´s close to german in many ways..

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
No worries Mr. Jay. English will do just fine!
Very nice goods you show in the trailer. Looking forward to the films that'll be posted on your channel.

Bovenaan