silvery flower (BESTE NITRAAT)

pyro023

Registered User
Komen niet meer.
We moet het helaas zonder doen dit jaar.

Mocht het wel zo wezen dan hoor je het van bepaalde mensen hier waarschijnlijk.
Als je nog wel wat vind zijn ze waarschijnlijk nep (dat was nog eens een leuk verhaal) of zijn het restanten van vorig jaar.

Zeer spijtig,weet iemand hier misschien de reden voor?
Vorig jaar doken ze zomaar vanuit het niets massaal op en nu verdwijnen ze even snel weer?

mvg pyro023

Tony

Administrator
Medewerker
Zien er bijna hetzelfde uit maar volgens mijn zijn de Silvery Flowers toch echt harder en met name doffer.

Ps. Filmpje is niet van VWCREW denk ik. Gewoon weer een eikel die leuk wilt doen.

pyro023

Registered User
Zien er bijna hetzelfde uit maar volgens mijn zijn de Silvery Flowers toch echt harder en met name doffer.

Ps. Filmpje is niet van VWCREW denk ik. Gewoon weer een eikel die leuk wilt doen.

Filmpje is ook niet VAN vuurwerkcrew,maar VOOR vuurwerkcrew.
Daar kom je wel achter als je het topic van de red devil op vwc doorleest.
Hij opende namelijk het topic en aangezien niemand hem nog kende was er veel vraag naar een filmpje.
Ontoppic maar weer.

mvg pyro023

remio

Registered User
jeetje, lees nu dit topic weer door met weemoed.....:(
zal speciaal voor O&N 2010 een nieuw filmpje schieten en plaatsen als dat zou mogen:)

Schuim

Moderator
Medewerker
Goed bezig chef!
Wat zou ik die dingen graag weer is mee maken man..

Op 3 meter bliezen ze gewoon mn roodgeblokte muts een stukkie naar achter.
De 2 jaar dat ik ze heb gehad waaren ze ook een ware hit in mn buurt, iedereen wilde ze meemaken ^^

Achja, vroegah!
Ik wacht met smacht op het filmpje ^^

the_bulldog

Registered User
Deze is hier een paar jaar geleden ook nog er aardig door heen gejaagd :D

Eerst het fontijntje. Iedereen denkt een slechte fontijn dan die bloedklap...ik hou der van. Heb ze toen der tijd ook gefilmd ben net nog op youtube filmpje tegen gekomen:

Ik zal eens kijken of ik ze op de band heb staan van vorig jaar, die zal in binnenkort dan ook posten.

Gegroet the_bulldog

Bovenaan