Silver Cracker?

musketier

Registered User
[Ze zijn inderdaad verkrijgbaar bij Zena. Ook bekend als Titanium bombs. Ze kosten 17,50 per 36 en worden vaak gratis meegegeven.

hoe kan dat nou ze kosten hartstikke duur 17.50 euro voor 36 silver crackertjes vind ik redelijk duur dat ze dat GRATIS MEEGEVEN dat kan dan toch niet als het zo duur is geven ze dat dan toch niet mee|:( |:( |:( |:(

kruitsnuiver

Registered User
musketier zei:
[Ze zijn inderdaad verkrijgbaar bij Zena. Ook bekend als Titanium bombs. Ze kosten 17,50 per 36 en worden vaak gratis meegegeven.

hoe kan dat nou ze kosten hartstikke duur 17.50 euro voor 36 silver crackertjes vind ik redelijk duur dat ze dat GRATIS MEEGEVEN dat kan dan toch niet als het zo duur is geven ze dat dan toch niet mee|:( |:( |:( |:(

jij bent zeker nooit bij zena geweest? zena geeft erg veel gratis..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
musketier zei:

ze geven dat ook niet mee als jij 1 pak pijlen gaat halen, je moet er wel wat voor uitgeven lijkt mij.

en het is natuurlijk zo dat het hun geen 17,50 kost!

VuurwerkFreak!!

Registered User
er zijn nu wel nieuwe zie ik op de site van zena:) .
iemand al iets meer informatie over deze?
ik heb al wel gehoord dat er 1 gram flash in zit?:p

groeten]:)

Cameo

Registered User
Hier is een foto. 1 gram inderdaad en de plastic dop is nu achterwege gelaten. Meer info heb ik ook nog niet.
silvercracker.jpg

Groetjes,
Cameo

pyro023

Registered User
ik zag het zonet ook op de site van zena.
Ik vond de vorige silver cracker vrij goed knallen en had ook een mooie flits,maarja plastic doet wonderen,kijk maar naar de m10000 cracker,ik ben bang dat hij heel wat slechter zal knallen dan voorheen,iemand meer informatie???ik hoor het graag

erik123nl

Registered User
ik vond het geen geweldig spul. de flits is leuk maar verder een drama qua knal.. voor de prijs echter wel leuk

Laatst bewerkt door een moderator:

syndrom

Registered User
ze zijn nu 10 stuks voor €5,- bij Zena
ik ga ze ook kopen ( in november )
ik hoor veel positieve berichten,, daarom
maar het is alleen een knal ? niet een knetter van te voren of een vlam ( net als greenlight cracker of CWT )

want ik wilde eigenlijk de greenlight cracker alleen die zijn er alleen 20 in een doosje voor €12,50,- ,, toch ?
( vind ik iets te duur/veel voor 1 soort cracker )

Groetjes syndrom

Stylo

Registered User
de silver cracker is de kleinere uitvoering van een gewone TT
ik heb ze allebei al afgestoken na elkaar..
en persoonlijk vind ik het niets schelen, maar er zijn mensen die er anders over denken, en gemiddeld zijn ze ook even duur dus dat maakt ook niet uit, maar een doosje is zeker aan te raden..
Stylo.

Invader

Nieuwe Member
ik (ofja n vriend van me) heeft ze afgelopen woensdag gekocht, meteen een afgestoken, 5 euro per 10 stuks, zien er uit als die op de foto van cameo.
de knal was veel harder dan ik had verwacht, toen ik hem van te voren zag, merkte ik op de hij op dezelfde manier is afgestopt dan een TT, alleen was het midden vrij zacht. voor de rest was hij piepklein.
aan de naam 'silver' cracker af te leiden dacht ik dat het een soort klap als n corsair zou zijn met een vrij grote flits, in de tunnel deed hij weinig onder voor zelfs een TT, ong tussen een black barmuda en een TT in.
ik schrok(radar)

Bovenaan