Silver Cracker?

Zupah mahn

Registered User
Een vriend van mij is naar belgie geweest ik weet niet welke winkel of hoe duur ze lijken erg op die foto van cameo de lont is bijna groter als de knaller zelf.
Ik zal op oud en nieuw zeker een filmpje maken !

Patrick

Registered User
Zie
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=4349&highlight=silver+cracker

Ze knallen naar mijn mening er goed voor de grootte

103.jpg

Laatst bewerkt:

extreme bang

Registered User
ikzelf had ook 1 pakje vn 1o stuks. erg goede knallers voor weinig geld.
ik raad ze daarom ook aan. die flits die er vanaf komt vind ik ook erg mooi.

RefleX

Registered User
Iemand als eens gehoord van Silvercrackers uit Polen?

Ben sinds kort in bezit van deze jongetjes. Zitten net zoals bij die van Zena per 36 verpakt. Beide kanten zitten plastic dopjes, alleen de dopjes die boven op zitten, zitten vrij los en onderaan strak vast.

Zal binnenkort wel ff een fotootje ervan maken en is ff 1tje testen,

- RefleX

COREF!RE___HC__

Registered User
Nou , Laat die Poolse Silver Crackers eens zien dan...

Die silver Crackers zien er wel koddig klein uit...
Maar knalt heerlijk als een echte Nitraat...
Kleine dingen kunnen haast ook hard knallen , goed voorbeeld daarvan is de Mini Ciciolo Pirat / Corsair.
Ik geef deze knaller een 8,7 / 10
En is daarmee De op één na Minst Harde Nitraat lijkt me...
De M 10 000 Nitraat van Chooet is klein beetje zachter 8,6 /10
Thumping Thunder [ 1,95 Gram Sas ] Vind ik 9.5/10 Scoren.

Laatst bewerkt door een moderator:

de Niro

Registered User
Ik heb trouwens even de silver cracker vergeleken met de nieuwe m10.000 van choeet , hier het filmpje!

Eerst de silver cracker , daarna de m10.000

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=106357&

Ik zou persoonlijk gewoon voor de silver cracker gaan omdat de prijs wat minder is , maar de m10.000 heeft wel een mooie flits alleen jammer dat hij wat aan de prijzige kant is!:suspicious:

jarikbiz

Registered User
Heeft iemand meer info over de poolste silver cracker?
En ze schijnen er ook in 2 maten te zijn.. Ik heb hier tot zover nog geen info over gevonden!

75-mm

Registered User
Ik kreeg Silvercracker klein 7.50 voor doosje van 36 aangeboden en 10 euro voor doosje van 36 dat zouden de grote zijn.

Er zijn 2 varianten Grote en kleine...

De gele zouden groot moeten zijn en de kleinen rood kleurig

Maar verder weet ik er niets over en ik wil ze dit jaar graag halen dus als iemand informatie/foto's heeft post maar

Ze komen van het merk triplex!:cool:

//bedankt 75-mm

Er zijn idd Grote (geel)ook wel BIG Piratka & kleine (Blauw)Piratka genoemd.
Ze hebben aan de uiteinde dopjes.
De kleine variant is even groot als de oude M10-000
Over de knal kan ik je niks vertellen.

Vwws!

bastionnl

Registered User
wie weet welke harder knalt silvercrackers, thumping thunders? moeilijk moeilijk!

knettergek

Registered User
Naar mijn mening de thumping thunders, maar ik kan wel zeggen dat de silver crackers scheller knallen en de thumpings eerder wat doffer.

Maar ja je kan het beste er zelf achter zien komen, iedereen ervaart een knaller anders.

groetjes knettergek

matthijsjee

Registered User
een vriend van mij had vorig jaar van die silver crackers ik weet niet waarvandaan enzo maar ze zaten per 10 verpakt en knalden behoorlijk hard!

gr

Sweet Laker

Registered User
Is een dealer prijs van 7,50 voor 10 van deze dingen goed of kan je deze dan beter laten liggen. Een maat van me kan namelijk aan nitraten 10 voor 7,50 kopen en de enige dingen die per 10 zijn verpakt zijn deze voor zover ik weet.

Bassiefireworks

Registered User
Is een dealer prijs van 7,50 voor 10 van deze dingen goed of kan je deze dan beter laten liggen. Een maat van me kan namelijk aan nitraten 10 voor 7,50 kopen en de enige dingen die per 10 zijn verpakt zijn deze voor zover ik weet.

Prijzen verschillen per dealer, ik kan er aan komen voor 2 euro per pakje dus.
Het is maar net wat je er voor over hebt he:blink1:

Bovenaan