Shoppen in Valencia (de welbekende adressen)

Feuerwerk

Registered User
Ik kan ze zo niet 1,2,3 terugvinden dus zal ik ze hier nog even posten want ik denk dat de Nederlanders de omzet flink omhoog krikken:

Pyroshopping (drie winkels):

- En Xátiva: Plaza Sant Jordi esquina C/.Almas.

- En Valencia : Calle Jesus, 15

- En valencia : Calle Cadiz. N . 60

En voor degene die nu al lijstjes willen gaan maken is het assortiment na te vinden op www.platon.es

El Fallero (twee winkels die letterlijk om de hoek liggen ten opzichte van mekaar):

- En Valencia : C/Sueca, 31

- En Valecnia : C/puerto rico , 16

Tony

Administrator
Medewerker
Ik kan ze zo niet 1,2,3 terugvinden dus zal ik ze hier nog even posten want ik denk dat de Nederlanders de omzet flink omhoog krikken:

En voor degene die nu al lijstjes willen gaan maken is het assortiment na te vinden op www.platon.es

Niet alles wat op de site te zien is kan je kopen in de winkel. Misschien dat alles verdeeld is over de 3 winkels. Dus niet het gehele assortiment is in 1 winkel te krijgen.

MC_MH

Registered User

El Fallero (twee winkels die letterlijk om de hoek liggen ten opzichte van mekaar):

Als ik deze adressen in google maps invoer krijg ik geen Valencia. Maar andere steden en soms zelfs Mexico. Volgens mij kloppen die adressen niet

MC_MH

Registered User
En deze want die werkten ook niet

Edit het hoeft niet meer heb ze al gevonden

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
Ik zie op de site van el fallero dit staan. http://www.elfallero.net/tienda/product_info.php?cPath=51&products_id=203

Treuno No4. Dit was toch verboden in spanje of is dit gewoon oud en nog niet bijgewerkt.

Oja nog even een vraagje over de treuno rockets. Die staan niet op de sites van bijvoorbeeld el fallero. Verkopen ze die daar dan wel ?.

Wat ik begrepen heb, dat er een nieuwe versie is van de nr. 4, die zouden wel zijn toegestaan, maar zou goed kunnen dat de site van vorig jaar is.

De trueno rockets staan gewoon op de site;

2e rij -> Salidas Caballer

http://www.elfallero.net/tienda/index.php?cPath=55

EDIT; Dit is wel de nieuwe site van dit jaar trouwens, de Trueno's y pito's is nu 35,- die was vorig jaar nog 30,-. De nr.4's die er op staan zullen dan ook de nieuwe versie zijn lijkt me.

Laatst bewerkt:

Mats

Registered User
Zie dat ze niet erg zijn gestegen met hun prijzen.
Ik hoop dat de prijzen die op de site van pyroshopping staan ook niet kloppen, die zijn echt enorm gestegen, sommige producten met 250% zoals de atomico's van 2 naar 5 euro, kan het haast niet geloven dat dat zoveel gestegen is.

Dat zou betekenen dat de atomico's ongeveer net zo duur zijn als de trueno nr 4 van Ricasa.

Laatst bewerkt:

MC_MH

Registered User
Wat ik begrepen heb, dat er een nieuwe versie is van de nr. 4, die zouden wel zijn toegestaan, maar zou goed kunnen dat de site van vorig jaar is.

De trueno rockets staan gewoon op de site;

2e rij -> Salidas Caballer

http://www.elfallero.net/tienda/index.php?cPath=55

EDIT; Dit is wel de nieuwe site van dit jaar trouwens, de Trueno's y pito's is nu 35,- die was vorig jaar nog 30,-. De nr.4's die er op staan zullen dan ook de nieuwe versie zijn lijkt me.

Ik zie het bedankt. Had dus niet helemaal goed gekeken

Grouver

Registered User
Ik zag ook dat ze bij Pyroshopping 3 soorten Trueno Rockets verkopen

-Trueno Rockets N.o 3
-Trueno Rockets N.o 5
-Trueno Rockets N.o 7

Zit hier nog een knal verschil tussen?
En welke hadden jullie?

Dreek

Registered User
Ik zag ook dat ze bij Pyroshopping 3 soorten Trueno Rockets verkopen

-Trueno Rockets N.o 3
-Trueno Rockets N.o 5
-Trueno Rockets N.o 7

Zit hier nog een knal verschil tussen?
En welke hadden jullie?

Denk dat er wel iets verschil in zit, maar ik weet het niet zeker.

De Trueno rockets n.o 7 kan ik trouwens wel aanraden, zijn van Ricasa, goede knal en ze gaan niet zo hoog als andere trueno rockets, zijn erbij die verdwijnen bijna de ruimte in:cheesy:.

Je heb ze ook met een klein titaan boeketje, dat zijn volgens mij de trueno rockets n.o. 5, die zijn ook goed.

gr.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat jullie iets verkeerd begrijpen of niet helemaal weten. De Treuno Nr4 ging eruit of moet eruit omdat deze 3.2 gram bevat. Maar dat betekend niet dat er geen treuno nr4 mag zijn want de nieuwe zullen 2 gram bevatten en de nr3 zal ook veranderd worden. Dit gaat dan puur om de knallers van Ricasa.

De nieuwe nr4 zou al binnen moeten zijn of deze week binnen moeten komen. Zodra ze binnen zijn zou ik een foto toegestuurd krijgen en deze online zetten.

Dus Treuno nr4 is de naam die ricasa heeft gegeven aan hun knaller met 3.2 gram die straks max 2 gram kruit zal hebben. Wat andere fabrikanten/importeurs met hun knallers doen is mij niet bekend. Sommige noemen hun knallers bla bla nr6 maar nogmaals een knaller mocht max 3.2 gram hebben en straks nog maar 2 gram.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vooral als je geinteresseerd bent in Borracho's kan ik Gori aanbevelen. In alle soorten en maten en gewoon goed!

Bovenaan