Shinji: Mijn lijstje dit jaar

bridge

Bronzen Member
Re: mijn lijstje dit jaar

kijk hier hebben we een echte die hard broekhoff fan. Ik vind t ook wel leuk om af en toe een broekhoff pot te schieten. Tis alleen niet meer makkelijk aan te komen. Pyrostar be is nog het dichtste bij.

shinji

Moderator
Medewerker

kijk hier hebben we een echte die hard broekhoff fan. Ik vind t ook wel leuk om af en toe een broekhoff pot te schieten. Tis alleen niet meer makkelijk aan te komen. Pyrostar be is nog het dichtste bij.

Ik ben absoluut geen Broekhoff fan hoor. Na de topjaren van rond het milennium heb ik het zelfs niet meer aangekeken. Maar ik denk zomaar dat onze Pim een goudmijntje heeft gevonden, waar Broekhoff vanaf volgend jaar z'n voordeel mee gaat doen.

baart23

Registered User

ik wil niet lullig doen shinji maar volgens mij is jouw lijstje dit jaat niet of heel moeilijk nin nederland te verkrijgen aangezien |Pyrostar nog niet uitgerold wordt

shinji

Moderator
Medewerker

Heb tot mijn grote vreugde een klein zaakje in Rotjeknor weten te vinden alwaar ze de hele Pyrostar collectie verkopen.

AWG

Registered User

ziet er goed uit shinji.

gaat vast top worden.

alleen jammer dat die prijzen er nog niet in staan in de database, aan de andere kant ziet het er wel lekker goedkoop uit zo.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member

en vergeet niet de megamine uit be en de topstars. mocht je toevallig nog bier moeten halen in Baarle...

shinji

Moderator
Medewerker

Met de priizen van Jesse's tabacshop blijf ik net beneden de 500E, en dat is voor dit crisisjaar (voor mij iig) m'n maximum.

shinji

Moderator
Medewerker
Toch nog even een hele kleine wijziging in m'n lijstje gedaan.
Eventcake 4 zit er ook nog bij

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Beste Shinji,

Hoeveel KAS-rookbommen ga je maken met de spullen van het werk :nuts:

Ik zie de Daltons staan, hoe komt het dat die erbij staan?
Ik zou eerder levensgenieters of zware jongens verwachten.

shinji

Moderator
Medewerker
Beste Shinji,

Hoeveel KAS-rookbommen ga je maken met de spullen van het werk :nuts:

Ik zie de Daltons staan, hoe komt het dat die erbij staan?
Ik zou eerder levensgenieters of zware jongens verwachten.

Levensgenieters en zware jongens heb ik vorig jaar al gehad en aangezien ik elk jaar wat anders wil heb ik ze nu niet, hoewel het natuurlijk wel toppers zijn.
En die Daltons, tja, bij de Marijndemo was ik erg onder de indruk van die girondola-achtige spinners met color tip en laten die nou in dat pakket zitten.

jetztgehtslos

Registered
Levensgenieters en zware jongens heb ik vorig jaar al gehad en aangezien ik elk jaar wat anders wil heb ik ze nu niet, hoewel het natuurlijk wel toppers zijn.
En die Daltons, tja, bij de Marijndemo was ik erg onder de indruk van die girondola-achtige spinners met color tip en laten die nou in dat pakket zitten.

Ik heb deze alleen kunnen beoordelen op filmpjes.
Maar als je er helemaal zeker van bent, dan word je over een week ongetwijfeld blij van deze potten.

Heb tot mijn grote vreugde een klein zaakje in Rotjeknor weten te vinden alwaar ze de hele Pyrostar collectie verkopen.

Toch maar weer uit je selectie gegooid?
Welke winkel in Rotjeknor verkocht deze spullen dan?

Ik wens je fijne dagen toe!

Laatst bewerkt:
Bovenaan