Shells Te Koop Bij Zena Roermond,

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyromaniak-aliv

Registered User
je leest het al,
de shells zijn weer in nederland!
bij zena roermond (weet niet voor andere vestigingen) kun je weer 2" inch shells kopen! voor 8.50euro per stuk of 40 euro met 6 in een doos!

je kan ze ook in 1.5"inch krijgen en die zijn 6.50.

ik heb de afbeeldingen erbij gedaan dus kan je de volledige beschrijving lezen :cool:

reageer maar als je het wat vind :p

groetjes.

Laatst bewerkt door een moderator:

Richardus

Registered User
Ehm, dat wisten we al? Omdat er een productdatabase is met zelfs filmpjes van deze voorgemonteerde shelltjes, en we ze al oeverloos besproken hebben? En ze zijn bij alle Zena winkels (los) te koop.

En btw: voorgemonteerde ronde (2" ook meen ik) shells zijn er de hele tijd al geweest, bij andere importeurs. Alleen liepen die er niet zo mee te paraderen.

sisser

Registered User
En btw: voorgemonteerde ronde (2" ook meen ik) shells zijn er de hele tijd al geweest, bij andere importeurs. Alleen liepen die er niet zo mee te paraderen.

Ja, zo ingetogen als ze zijn waren die anderen druk bezig om heel bescheiden hun " extra harde echte Chinese rollen " te promoten. :nuts:

pyromaniak-aliv

Registered User
:p
sorry dude,
net nieuw op het forum,
en kreeg vanmiddag een previeuw van het echte krantje,
dus dacht ik direct op forum zette enzo;
nja;
zena the best :p

looneytunie

Registered User
Zena the best valt ook wel mee. Ze doen het erg goed op de markt en hebben mooie producten. Maar ze zijn zeker niet het best.

En tja, echte shellkitjes zijn het niet. Dit zijn gewoon voorgemonteerde overpriced singleschotjes.

jetztgehtslos

Registered
Is dat overprizede wel zo?

Ik denk dat er genoeg producten zijn die evenduur zijn en mindere of andere kwaliteit hebben. Sommige zijn verhoudingsgewijs misschien aan de dure kant, de Fear/Earth zijn niet goedkoper dan menig andere 1.5 inch mortiertjes. Terwijl de Short Circuit voor 2 inch mortieren verhoudingsgewijs wel weer goedkoper zijn dan sommige andere 2 inch mortierten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan