Shells boven de werkbank.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik kreeg deze week een aantal shelldummies van een goede kennis. Deze heb ik nu
opgehangen bij mijn werkbank.

16i7ij7.jpg

256zs41.jpg

Krijg er leuke reacties op. Mijn collega bijv. vroeg zich af of dat dat niet gevaarlijk is met al die vonken van de slijptol.

Heb nog wel wat ruimte voor wat meer dummies dus wie weet ga ik nog wel uitbreiden.

mitchy112

Registered User
Mooi om te zien, bij de weg heb wel eens vaker gelezen dat je toch maar eens bij je verzekering moet aangeven dat je dummies van vuurwerk hebt. Stel je huis brand af dan krijg je niks als ze dit soort dingen vinden, is maar even dat je het weet, weet zelf het fijne er niet van :smiling:

Michel_G

Zilveren Member
Mooi om te zien, bij de weg heb wel eens vaker gelezen dat je toch maar eens bij je verzekering moet aangeven dat je dummies van vuurwerk hebt. Stel je huis brand af dan krijg je niks als ze dit soort dingen vinden, is maar even dat je het weet, weet zelf het fijne er niet van :smiling:

1. Fikt de boel af, inclusief deze dummy's, dan blijft er niks van over (want is niks meer dan papier) en is er dus ook niks terug te vinden. Ook zullen er geen chemische residu's van vuurwerk achterblijven, want die zitten er immers niet in.

2. Fikt de boel af, maar deze komen er ongeschonden uit, dan is er nog geen probleem, want dan geef je ze gewoon aan de verzekering ter onderzoek en die kunnen dan constateren dat het niets anders is dan een lege papieren bol.....

Lijkt mij dus weinig relevant aangezien het geen echt vuurwerk is, maar eigenlijk niets meer is dan wat 'oud papier'. Uiteraard ligt scherp vuurwerk natuurlijk heel anders voor een verzekering, maar dat spreekt voor zich (en kan eventueel nog residu van terug gevonden na brand).

Kortom, lijkt mij niets aan de hand!

Vet, ik wil ook wel dummyshells! xD

Alstu:
http://www.koopjegadget.nl/product_info.php?cPath=43_49&products_id=141

Laatst bewerkt:
Bovenaan