Re: Seakers lijst 2010/2011 [UPDATE]
Review: per winkel
Salon Roger
-
ABC Pakketten: Wow! Zelfs met mist zijn de grote effecten te zien. In iedere doos zitten verschillende potten met allen een harde knal en sommige zelfs nog harder. Hiermee vulde ik de rest van de nacht, super! In B en C zaten de meeste goud effecten dacht ik en die zag je met de mist toch nog goed.
5/5
-
MultiBox van Salon Roger(3x 24 shots): Niet echt een aanrader, effecten zijn miniem(ze gingen tegelijk de lucht in)
2/5
-
WEIYAN van de Warriors collecton: Leuk potje met effecten die je niet vaak ziet(iig ik niet)
3/5
-
PYROSTAR Brocade Pine: Super, deze was onderdeel van de 12:00 show en het is een pracht pot.
5/5
-
16SH Cake: Leuk potje met mooie grote effecten maar niet echt speciaal. Leuk gratis potje.
3/5
123Vuurwerk.nl
-
MARIJN
ZwareJongens A+B: Super fluit in combinatie met een leuk bijpassend effect en ook nog groots voor dit soort potten. Aanrader! Deze stak ik in de nacht gewoon af en uiteraard samen. Volgend jaar ga ik zeker meer bij MARIJN kijken.
5/5
-
Bonfireworks
Great Wall of China: Super effect en een leuke opwarmer in combinatie met de Brocade Pine.
4/5
Treasure Island: Super potje, uitwerking was niet geheel volgens de films die ik zach. Waarschijnlijk heb ik dan net een rotte appel gehad. Dit was onderdeel van de 12:00uur show finale icm de Extreme Salutes 6b 3x.
4/5
-
ZENA Nederland
Thunderking: Waren de eerste potjes voor de 12:00uurs show, 5x en ze gingen tegelijk. Wat een kracht! Volgend jaar de XXL halen, die duren wat langer en dat is na mijn mening ook leuker. Geen 5 punten omdat ze me toch te verschillig gingen qua tijdsduur en ook tekort
4/5
Golden Flowers: De eerste sier pot die startte 5sec voor het einde van de Thunderking, leuk potje voor de prijs die hij had. Na mijn gevoel knalde(geluid) hij ook lekker hard mee.
3/5
-
Dynasty
HAWAII: Super effect met een leuk prijskaartje. Ook al had ik dit soort effecten ook in de ABC pakketten van SR zitten: De knallen waren iets kleiner(luchtvullend) maar wel helderder. Dus: Helder maar iets minder luchtvullend, gezien de prijs toch een 5.
5/5
-
Barely Legal
Extreme Salutes 6B: Mooi potje, zeker met dit effect knalde ze(3stuks) lekker boven de Treasure Island uit in W-Shape als finale van de 12:00uurs show. Hierbij ging het om de salutes en de effecten en dat deden ze goed! Ook mooie grote boeketten die helder zijn. Kortom: Ze deden precies wat ik van had verwacht.
5/5
Fenix knallers(20x): Leuke knal, minder dan de Colourful, en dit vond ook de rest van het 15 koppen tellende gezelschap.
3/5
BSC Spanish Cracker: Leuke grootte alleen hij maakt het niet waar. Een beetje gezichtsbedrog vond ik het. Qua geluid vond ik hem hetzelfde als de Fenix en ieder ander persoon uit het publiek vond dit ook:
2/5
Volgens mij heb ik nu alles gehad, zo niet dan vul ik het straks aan.
Helaas geen film gemaakt, reden: De mist je zag amper nog wat op de camera helaas(ja geen prof.) Ik had graag de 12:00uurs show gefilmd. Dit pakte erg goed uit in de volgorde die de meeste mensen hier me toch af hadden geraden
Eindpunt:
4/5
Waarom? Het was een super collectie maar er zijn altijd verbeteringen!