Archief Scorpion

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Scorpion.png

Meer info over de Scorpion:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 1003
Advies verkoopprijs: € 47,50
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 470 gram
Aantal stuks: per stuk
Aantal schoten: 20
Kaliber:
Tijdsduur:
20 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

4 schitterende cakes, gevuld met maar liefst 25 gram per tube! 468.9 gram kruit per cake 35 seconden per cake
Scorpion I Flower crown mijn Flower crown staart naar flower crown boeket met zilver blink Flower crown staart naar flower crown met purple blink Flower crown staart naar flower crown met crackling
Scorpion II Paarse mijn Paarse mijn naar paarse sterren met zilver blink Blauwe mijn naar blauwe sterren met groene blink Groene mijn naar groene sterren met rode blink Multicolor mijn naar multicolor peony met zilver blink
Scorpion III Rode mijn Rode mijn naar crackling coconut met rode blink Groene mijn naar groene coconut met groene blink Blauwe mijn naar blauwe coconut met blauwe sterren Zilveren mijn naar zilver coconut met zilveren sterren
Scorpion IV Crackling mijn Crackling mijn naar crackling willow Crackling staart naar rode sterren met dragon eggs Crackling staart naar crackling Crackling staart naar brocade crown met crackling.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ook deze effecten zijn niet allemaal goed. Een paar zijn wel dik in orde. Jammer ze niet allemaal goed zijn.

Z@P

Registered User
Inderdaad een paar effecten zijn niet helemaal lekker en zelfs een blindganger lijkt het maar de boeketten zijn echt wel megagroot, en vol is dit echt al NL productie?

jetztgehtslos

Registered
Wat een schitterende kleuren in deze cake. Klassiek effect in de vorm van mooie ronde peonies. De groen-rood blink combinatie komt niet helemaal lekker uit de verf, maar dan is groen een kleur die snel weg is en rood blink juist één die lang zou kunnen branden. Lastige combinatie, gedurfd!

mickeyzegtboem

Registered User
Dat een aantal effecten nog niet lekker gevormd zijn kan komen omdat dit spul echt net binnen is in nederland.
Is speciaal uit de productie genomen, en apart verstuurd naar nederland, dus nog erg vochtig van de productie!

Gelijk het antwoord op de volgende vraag, dit zijn dus geen samples, net als alles wat op deze films staat en vanavond tijdens de demo is geschoten, zijn dit productie modellen.

Nu moet ik niet jokken, cecconi was nog wel een sample, aangezien hier de hoek nog van aangepast word!

DanielFPM

Registered User
Leuke Cakes de Scorpion serie persoonlijk vond ik 2 & 4 de mooiste!

Offtopic:

Nu moet ik niet jokken, cecconi was nog wel een sample, aangezien hier de hoek nog van aangepast word!

Gelukkig maar waar we het al over hadden, de niets wetende klant zou voor een onaangename verrassing komen te staan als dit niet zou worden aangepast!

PyroGuy

Registered User
Poooootverdikke wat een bak. Eerst dacht ik mwa, leuke cake, maar toen ik de multicolor boeketten zag... verkocht! Echt geweldig, wat een gevulde boeketten!

Tony

Administrator
Medewerker
De filmavond was eigenlijk voor 11 September geplaned.
Dat lukt niet omdat de spullen nog niet binnen waren. We hebben op de 17de gefilms dus de spullen zijn tussen die 6 dagen binnen gekomen en dus vers uit de container.

Michel_G

Zilveren Member
Prijs is inderdaad per stuk.

Echt staan te genieten van de Scorpion serie bij de demo en dan met name ook van dit blok! Echt verschrikkelijk hoge kwaliteit boeketten in dit blok. Zowel het eerste als het laatste effect zijn echt ontzettend groot en vol met keiharde burst. Viel zeker ook bij dit blok op dat er echt meer vulling in zit, zo'n hoeveelheid/dichtheid aan sterren per boeket. (Alleen het derde effect blijft ietsje achter, met name de rode blink, maar wordt gecompenseerd door de andere effecten)

Maar met name het 2de effect, Blue stars with green blink, was gewoon echt bizar. Nog hardere burst dan de andere effecten en boeketten die echt zo ontzettend groot waren, dat mijn bek er van open viel! Nog nooit eerder in een Nederlands blok zulke grote boeketten gezien! En zelfs met zo'n grote spreiding en harde burst nog steeds supervolle boeketten.

En dan te bedenken dat de scorpion zijn effecten ook nog eens verschrikkelijk hoog gooit (burst zat consequent in de buurt van bovenkant van reuzenrad en die is volgens zeggen, 45 meter hoog) en dan nog zo groot lijken.

Erg prijzig, maar waanzinnig goed. Gaat (als het lukt) zeker 1 van de blokken van de Scorpion serie komen en het liefst deze!

Richardus

Registered User
Het blijft aardig wat geld voor 20shots maar ze zijn wel goedgevuld en 't is een 500grammer dus dan wel weer gerechtvaardigd, maar vooral...omdat dit o zo'n geweldige mooie prachtbak is :lub:

Bovenaan