Scheveningen

recemonster

Registered User
Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen

Ieder jaar opnieuw trekt het vuurwerkfestival op het strand van Scheveningen tienduizenden bezoekers. Tijdens het festival, op 10/11 en 17/18 augustus 2012, proberen verschillende landen elkaar af te troeven met de mooiste en spectaculairste vuurwerkshows. Op elk van deze avonden worden twee afzonderlijke vuurwerkshows gegeven. De eerste start om 22.00 uur en de tweede om 23.00 uur. Dit jaar zijn teams vanuit o.a. Nederland, België, de VS, Duitsland, China en Jamaica vertegenwoordigd.

bron: Klik hier

shinji

Moderator
Medewerker
Re: Vuurwerkfestival Scheveningen 2012

Wordt het niet eens tijd voor een 'Champions of the Champions' editie van dit befaamde internationale vuurwerkfestival.

Michel_G

Zilveren Member

Oeh, Jamaica! Al mijn hele leven droom ik er van om een show te zien van iets/iemand uit Jamaica......

Geweldig weer verzonnen!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Volgend jaar komt waarschijnlijk vaticaanstad een show schieten.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jamaica, als dat geen swingend vuurwerk wordt!

Leuk dat er weer vuurwerk is, jammer dat het welbekende lulverhaal er ook weer is!

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Volgend jaar komt waarschijnlijk vaticaanstad een show schieten.

Bedankt voor die bloemen...
Ehuh bommen.

Jamaica wat een fantasie zeg.
Prachtig, die gene moet gaan solliciteren bij Pixar of Dreamworks.

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Oehhh ik zie dat duistland ook komt schieten, hopelijk komt Steffes ollig hier dan een show schieten net als in Duren.:hehe!:

stef

Member
Heb net de laatste info binnen gekregen van de organisatie.
LINK
Dus hou het ff in de gaten.

Groetjes,

Stef

ps. tot nu toe dus maar 4 shows en niet 8

VuurwerkFreak90

Registered User
Lees net in de Posthoorn, dat het onzeker is of het door gaat omdat de busmaatschappij HTM %250 meer geld wilt dan vorig jaar zo'n 20.000 euro en dat kunnen ze niet betalen dus kans is er het niet door gaat.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mwah, zo'n vaart zal het niet lopen hoor. Elk jaar is er wel van dit soort gesteggel, en het gaat meestal gewoon door.

Bovenaan