Sanders lijstje/collectie foto

painkiller

Registered User
Sanders lijstje

Mooie lijst hoor, precies mijn smaak!
De 6 elements en Geisha dozen heb ik dit jaar ook besteld.
Lekker dozen rammen en afsluiten met de Happy Q.

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Sanders lijstje

Keurige lijst Sander. Met een duidelijke voorkeur voor cakeboxen. (80-90% van je bestelling)

sandervangaal

Registered User

Ik ga denk ik alleen de 6 elements en de 2 vuurwerkmania boxen doorlonten, dat zijn imo de boxen die daar het best geschikt voor zijn. De cruel traction en exodus schiet ik dan los per cake af.

Verder ben ik nog op zoek naar een specifiek soort cake, nl goud met groen. Ik meen mij te herinneren dat Wolff er vorig jaar zo een soort had, met effecten die tot de grond kwamen bijna zo groot waren die, maar ik kan die niet terugvinden...

Steef-Kaboom

Registered User

Ik ga denk ik alleen de 6 elements en de 2 vuurwerkmania boxen doorlonten, dat zijn imo de boxen die daar het best geschikt voor zijn. De cruel traction en exodus schiet ik dan los per cake af.

Verder ben ik nog op zoek naar een specifiek soort cake, nl goud met groen. Ik meen mij te herinneren dat Wolff er vorig jaar zo een soort had, met effecten die tot de grond kwamen bijna zo groot waren die, maar ik kan die niet terugvinden...

De ghost protocol van rubro is misschien een goede goud groen?

sandervangaal

Registered User

Even een update aan mijn lijstje. Dit weekend besteld;

2 keer de Joy Ride. Zal nu niet heel veel meer bijkomen denk ik, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen :)

Laatst bewerkt:

sandervangaal

Registered User

Update; nog een Return of the Phoenix erbij gekocht. Nu is het echt klaar, ben blij met mijn bestelling, De Happy Thunder Q's zijn gelukkig de oude versie. Enige twijfelpunt is de Exodus, maar dat gaan we morgen meemaken. Foto ga ik proberen te uploaden

sandervangaal

Registered User

Mijn collectie foto;

IMG_6594_1_.JPG

elmo

FPM Moderator
Re: Sanders lijstje (collectie foto toegevoegd)

Gaat helemaal goed komen met die boxen.

Veel plezier morgen.

Bovenaan