San Giorgio Ragusa 2012 piro-musicali Vaccalluzzo

Tony

Administrator
Medewerker
Dit kan dus ook gewoon bij mij in de straat.
Geen enkel probleem blijkt Vaccalluzzo te denken :)

Kikkuh show met wederom geweldige producten!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Whaauw wat een te gekke beelden dit zeg. Lang geleden dat ik zo heb zitten genieten van een show. De spullen/locatie/muziek/timing etc etc. Helemaal TOP!

RNBakker

Registered User
Zag jullie reacties, heb de zitzak gepakt en ben er even lekker voor gaan zitten. Wat een feest om te kijken deze show.

KoenL

Registered User
Wat moet het toch mooi zijn om dromen werkelijkheid te kunnen maken. Prachtige muziekkeuze met een geweldige vuurwerkshow in de hoofdrol. Kippenvel!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Is 1op1 kopie van Catania en Trecastagni, maar lekker boeien. Blijft lekker met nieuwe producten die ze de vorige keren niet gebruikten. Die rode grote fishes heb ik nog niet eerder gezien dacht ik.

Firecrack-R

Registered User
Vaccalluzzo doet dit volgens mij zonder enige stress, schieten in een smal straatje. Ze weten donders goed dat hun zelf gefabriceerde bommen van top kwaliteit zijn. En daarom vrijwel nooit in de buis zullen klappen..

Verder typisch vaccalluzzo, het blijft indrukwekkend.
Hoeveel uren werk zal er wel niet in die single shots zitten? Dat vraag ik me telkens weer af!

tronetti

Registered User
Voorbereidingen worden een dag eerder al gedaan op de fabriek. Alles wordt kompleet met modules in de vrachtwagen geplaatst en zo op de set-up weer uitgeladen.
Met de voorbereidingen met de single-shots zijn ze meestal met 2 personen een dag bezig. ( pyromusical )

Stress kennen ze daar niet hoor...kunnen we hier nog van leren.

Firecrack-R

Registered User
1 dag werk met 2 man. Dat valt reuze mee, goed te doen dus. Dat ze alles al van te voren voorbereiden wist ik ja. Ricasa doet precies hetzelfde.. Erg handig.

Bovenaan