Saint Brevin Fireworks Competition

hardcore0438

Registered User
Augustus 23,

Pirotecnia Zaragozana (Spain)
MLE Pyro (UK)
DBK Fireworks (Belgium)

Prachtige line-up !
3 deelnemers die veel gebruik maken van spaans en italiaans vuurwerk !
Succes allen !

RedBaron

Registered User
Ik kan niks anders zeggen dat wij bij DBK Fireworks ontzettend blij zijn met deze kans om ons eens te kunnen presenteren op een echt vuurwerk festival!

De line-up zoals deze nu is is een hele mooie. Met het Spaanse Zaragozana en het britse MLE Pyrotechnics te samen zullen we er hopelijk een mooie avond van maken met 3 geweldige pyromusicals!

Het heeft me overigens aardig wat moeite gekost om dit nog even voor me te houden. maar nu dit al gepubliceerd is door MLE en het toeristenbureau van Saint Brevin mag ik het nu ook eindelijk naar buiten brengen :)

Ik denk dat we er klaar voor zijn!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Het mag zeker een grote eer genoemd worden voor DBK als ze mag concurreren met grote namen uit de internationale vuurwerkwereld. Gefeliciteerd en alvast heel veel succes.!!

smilli

FPM Filmer
Dat is bijzonder nieuws zeg, een leuke line-up met een mooie uitdaging voor DBK.
Heel veel succes aan het team van DBK.

hardcore0438

Registered User
Mooi ! Ik neem aan dat jij alle 3 de shows zal filmen :) ?

Denk dat er helaas weinig mensen bij kunnen zijn, waaronder ik :huh:

RedBaron

Registered User
Mooi ! Ik neem aan dat jij alle 3 de shows zal filmen :) ?

Denk dat er helaas weinig mensen bij kunnen zijn, waaronder ik :huh:

Neee...ik laat me camera thuis dit keer....lol. Toch hoop ik dat er wat nederlanders komen. Hoorde zo hier en daar dat er namelijk interesse was :)

stefantvs

Administrator
Medewerker
idd erg leuk om hier te gaan kijken, hebben knokke wel een beetje gezien :) Miss is dit een leuke vervanger :) helaas wel een stukkie verder rijden :)

In ieder geval veel succes jack en DBK

Bovenaan