Saint Brevin 2015: Festival Pyrotechnique International - 22-8-2015

RedBaron

Registered User
Voor de 19e keer, op 22 augustus, zal aan de Franse kust bij de kustplaats Saint Brevin les Pins het Festival Pyrotechnique International plaats vinden. Op dezelfde avond zullen 3 landen 3 pyromusicals verschieten. Ik ben er vorig jaar met DBK geweest (waar wij verdienstelijk 2e werden) en mocht je in de buurt zijn..Het is een absolute aanrader!

Het hele gebeuren begint om 22:30

de line-up:

Brazilië - Igual Brasil
Nederland - Dutch Fireworks Professional (DFP)
Duitsland - Zundwerk

Interessante landen line-up :hehe!:

video van onze show vorig jaar:

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
Ik heb de bedrijven er net ook maar bijgezet! Leuke line-up met natuurlijk voor ons DFP er tussen! Zoals het er nu naar uitziet zullen wij wéér afreizen naar Saint Brevin. Ik heb ontzettend veel zin om DFP daar te mogen zien, dit omdat ik wat details (muziek, producten) heb mogen horen :grin:

tronetti

Registered User
Was wel een mooie ervaring ja om daar een show te mogen opbouwen.
Hotel, eten, etc. was ook allemaal keurig geregeld.

Door het vele sjouwen door het zand was ik 's nachts wel aan het einde van m'n Latijn, maar kon ik wel terugkijken op een mooie ervaring rijker!
Pyronale in Berlijn met Dragon Fireworks was ook genieten, en erg interessant en leerzaam om dit soort festivals te mogen doen.
We hadden bij beide festivals wel het geluk dat we mooi weer hadden, wat met de opbouw wel zo prettig, en snel werkt.

Ik wens Bob en z'n team veel succes, maar dat komt wel goed vermoed ik zo...ambitie genoeg daar!

smilli

FPM Filmer
Heel veel succes Bob en team, gefeliciteerd met deze uitdaging!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een geweldig nieuws dit zeg. Weer een Nederlands Vuurwerkbedrijf wat present zal zijn op een Internationaal Vuurwerkfestival.
Bob & co: Ik wens jullie nu alvast heel veel succes en uiteraard wachten wij met grote spanning jullie verrichtingen af. Toi Toi.

RedBaron

Registered User
Helaas heeft de Italiaan op het laatst afgezegd. Een vervanger moest gezocht worden. En die werd gevonden in het Duitse Zundwerk!

Moontan

Moderator
Medewerker
Bob en crew: het is over 3 dagen al zover. Ik wens jullie heel veel succes. Ben reuze benieuwd naar jullie show en gekozen muziek.
Good luck!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Vanavond gaat het gebeuren.!!

Hier wat foto,s van Facebook:

11898660_462708523936230_5256245779345616601_n.jpg

11880413_462718970601852_3570345274925860378_n.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Quote van Red Baron op facebook:

3 gruwelijk goede shows gezien. Debutant DFP mooi resultaat, als 2e. trots op DFP.

1. Iqual Brasil
2. Dutch Fireworks Professionals BV
3. Zundwerk Germany

RedBaron

Registered User
Zo, weer een beetje "geland" nadat we wederom op avontuur geweest te zijn in Saint Brevin! En wat is het toch een fijn festival waar je je echt welkom voelt. En wat toch in al zn bescheidenheid erg professioneel is. Ja zoals al door mij gezegd is we hebben 3 geweldige shows gezien. Waar Igual Brasil terecht gewonnen heeft met een donderende finale met liefst 300 salutes. En waar Dutch Fireworks Professional zich trots staande wist te houden (het scheelde maar één punt met de nummer 1!) door een prachtige zilvere plaats te veroveren dit als debutant in de Internationale festivalwereld. Zundwerk werd 3e ze opende mij inziens wat te mager en heeft daardoor wellicht lager gescoord dan DFP.

DFP kreeg daarnaast een lovend Jury en publiekscommentaar. Hopelijk zet dit voor DFP de deur open voor meer festivals.. Ze zijn er klaar voor is mijn mening. Goed, genoeg gepraat wat fotos en natuurlijk videos! :)

aller eerst DFP, de rest volgt uiteraard!

Setup fotos:

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP000.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP001.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP003.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP008.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP009.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP010.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP011.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP015.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP021.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP022.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP029.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP035.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP036.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP041.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP042.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP045.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP055.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP057.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP061.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP068.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP072.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP076.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP078.JPG

ST_BREVIN_DFP_NL_22-8-2015_SETUP087.JPG

Heel veel meer setup fotos kan je vinden in ons fotoalbum

DFP Show fotos en de video in de volgende post:

bridge

Bronzen Member
Mooi mooi mooi. We mogen toch best heel trots zijn op wat de Nederlandse schietbedrijven hebben laten zien de laatste weken. Hier DFP, Xena in Amsterdam, en dan hebben we nog Big Smile en Royal in de fillipos.

Het wordt tijd dat Nederland weer deelneemt in bijvoorbeeld Knokke.

Poziloc

FPM Hangouderen
Vergeet Pyrofoor niet.
Alhoewel die weinig groot vuurwerk doen....helaas.
Die zou ik persoonlijk wel wat vaker willen zien.

Moontan

Moderator
Medewerker
Geweldige pyromusical van Dutch Fireworks. Van begin tot eind genoten.
Het thema op de muziek van Marco Borsato vind ik ijzersterk geprogrammeerd en uitgevoerd. Zo mooi synchroom.
De mooie kleurtjes in het begin: Zie ik daar enige invloed van Jos (Heartworm) ? :grin:
Verder leuke foto,s van de setup en de show zelf.
Wij Nederlanders kunnen zeker trots zijn op zo,n mooi product.
Succes DFP op de internationale velden.
En Jack: dank voor de fantastische film.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Fred, Bedankt voor het compliment.
Ik heb geen invloed gehad op de show. Jaco en Bob hebben de show samen geschreven.

Bovenaan