's-Gravenwezel (BE) Dorpsdag

RedBaron

Registered User
Waar: 's-Gravenwezel (gemeente Schilde), Belgie
Locatie: N121 \ De kaak op het akker schuin tegen over de Del Haize supermarkt.
tijdstip: 23:00
wie: DBK Fireworks
kaliber: professioneel met consument tot c.a 150mm

meer info hier en hier

Ook dit jaar is er in het dorpje 's-Gravenwezel weer de dorpsdag. En deze zal traditioneel afgesloten worden met een vuurwerk aan de rand van het dorp.

video van vorig jaar:

smilli

FPM Filmer
Erg leuke show gezien vorig jaar, als ik tijd vrij kan maken ben ik er zeker weer bij.
Mijn video van deze aanrader van vorig jaar:

hardcore0438

Registered User
Voor de voetbalfans :)
Dorpsdag in Braziliaanse kleuren

De jaarlijkse dorpsdag in 's Gravenwezel kleurt dit jaar geel en groen onder de noemer 'Wezel goes Brazil'. Het feestweekend zal traditioneel doorgaan van 21 tot 22 juni, maar krijgt een erg Braziliaans kantje met de live-uitzending van het WK en Braziliaanse dansgroepen.

Op zaterdag is het naar jaarlijkse gewoonte dorpsdag in de gemeente. Voor de 29ste editie valt de dorpsdag samen met het WK voetbal in Brazilië. Omdat te vieren krijgen de feestelijkheden een Braziliaans tintje met dans, muziek en vuurwerk. Op groot scherm worden dan de matchen van die dag uitgezonden. Op zondag wordt de wielerkoers van Wezel Sportief op touw gezet en achteraf is er dan het toppunt van het weekend, de match van België tegen Mexico. Het Dorpsdagcomité wil zich daarna ook inzetten om samen met voetbalclub KSK 's Gravenwezel alle matchen van de Belgen op groot scherm in de gemeente uit te zenden. (NBA)

tronetti

Registered User
Aangezien ik geen voetbalfan ben, gaan we daar maar weer eens een show opbouwen.
We gaan proberen er weer wat moois van te maken. Misschien tot ziens?

RedBaron

Registered User
Aangezien ik geen voetbalfan ben, gaan we daar maar weer eens een show opbouwen.
We gaan proberen er weer wat moois van te maken. Misschien tot ziens?

Succes morgen! We zullen aan jullie denken morgen hier in Brno! Gelukkig blijven wij ook niet verstoken van een mooie show hier :) Want we hebben morgen ( op mijn verjaardag ) nog een slotshowtje te goed van Flash Barrandov.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Heeft er iemand toevallig gewoon een straat naam :p ? I.p.v het zoek spel :p
Locatie: N121 \ De kaak op het akker schuin tegen over de Del Haize supermarkt.

Thanks alvast

hardcore0438

Registered User
De kaak is gewoon een straatnaam die 's Gravenwezel met Schoten Bos.
De kaak is daarnaast het verlengde stuk van de Kerkstraat.

stefantvs

Administrator
Medewerker
De kaak 2 ? Dan kom ik bij die supermarkt uit ongeveer, kan je daar ook makkelijk je auto kwijt ?

Thanks alvast

hardcore0438

Registered User
Grotefoto-WOGQ4WSZ.jpg

Pijltjes voor parking
Rood = waar het vorig jaar werd geschoten (toch?)
Groen= Voorgaande jaren.

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Heren van DBK mijn complimenten, wat een heerlijke show. Prachtig materiaal uitgekozen wat goed opbouwend werd ingezet. Finale was heerlijk met een Spaanse invloed! Beelden van mij komen begin juli eraan.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

hardcore0438

Registered User
Het gehele team van DBK, Dank voor het ontvangst en de mogelijkheden.
Hier alvast mijn video.

Er volgt nog een aantal foto's + een video geschoten vanaf het schietveld.

Bovenaan