Running on Fire

Michel_G

Zilveren Member
Ook kunnen bursts iets minder hevig zijn en kan het zijn dat een effect snel weg is (geen volledige/goede verbranding) omdat het vochtig is.

nelisr

Registered User
Wat betreft dat lang laten drogen was interessant om te lezen. Je weet dat het spul droog moet zijn natuulrijk, maar wist niet dat dat zoveel verschil kon uitmaken voor de kwaliteit/veiligheid als het een paar maanden echt ligt te drogen.

baracuda

Registered User
een zeer redelijke potje voor 40E lekkere tempo en veel verschilende effect maar ja ju kunt ook drie verschilende potjes kopen en ook belangerijk 400gr voor 39.50 adviesprijs
ook niet gek maar goed smaken verschillen en hebben wij in het oosten ff geluk dat bij harings vuurwerk verkoop altijd lager in prijs is.
Voorbeeld panter advies 35E harings 27.50
stars over paris advies 21.50 harings 16.00 2008 en in 2007 koste het nog 15E
Al met al kan het veel geld schelen en de verkoop prijs word niet door de groothandel bepaald maar door de verkoper zelf en is ook niet verplicht aan de adviesprijs te houden

mickeyzegtboem

Registered User
Dit product werd dit jaar op de demo weer geschoten, dus ik neem aan dat er een nieuwe of een goed opgedroogde versie beschikbaar is.
Op de demo in ieder geval geen terugvallende tails gezien

foto's van de demo 2010:

DSC01935.jpg

DSC01936.jpg

DSC01937.jpg

hansso90

Registered User
Het product zal dit jaar wel te koop zijn. Ik heb een folder gekregen waar het product instaat. dus waarschijnlijk komt het dit jaar wel door de kwaliteitseisen.
ik zelf vindt de pot wat tegen vallen :S

Bovenaan