Heb zelf ook geen sticker en rij van de ene Milieuzone naar de andere! Nog nooit ook maar enige controle gehad!Ik lees dat je in Duisburg een zogenoemde "groene stikker" nodig hebt omdat het een milieuzone is, natuurlijk heb ik die weer niet.. enig idee of dit gehandhaafd wordt? @vuurvent bijv?
Locatie wat ik eerder had aangegeven is zeer goed te komen met auto.
Rode streep is een dijkje waar je gewoon op kan rijden.
Dat zeker, er staat zelfs een tentje met braadworst en muziek.Dat zijn de goede tips!
Als je zicht goed is, is het over een paar jaar gegarandeerd een Freakeiland
Klopt was t/m 2017 12" geloof ik en sinds 2018 10". Echt jammer om te horen dat het weer tegen zat.. regen is natuurlijk niks en de wind precies jullie kant op verpest helemaal alles.Volgens mij is er 10” geschoten, ik dacht dat het voorheen 12” was.
over de show kan ik van alles schrijven. Allereerst zat het weer niet mee, begon om
11 uur te regenen en het stopte pas na het laatste salvo.De wind stond niet gunstig en op sommige momenten zag je vanaf de kant waar wij stonden de Shells niet meer. Tot slot vond ik het erg rommelig en had ik soms het idee dat bepaalde rekken niet af gingen. Zo werden er tail cakes geschoten waar voor mijn gevoel nog een laag ballen boven hoorde.
Dit alles maakte het voor mij geen top show, ondanks de grote kalibers en de veelal mooie kwaliteit bommen.
hopelijk dat Ricasa het volgende week in Stuttgart beter doet![]()
Op 22:30 wel echt 1 van de mooiste wat ik die avond gezien heb, prachtig!
Was een leuke show met veel groot kalibers meerdere 10" en 1 12"
Italiaanse scalas en stutatas nog nooit gezien daar maar nu wel, was echt wel een goeie toevoeging aan de show.
Ik stond lekker rustig tegenover de kermis op een piertje. Lekker rustig niet te druk en goed dicht op