Rotterdam

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
23 Oktober 2011 Kermis Vuurwerk te Rotterdam

plaats : Rotterdam
Provincie : Zuid Holland
wie : vermoedelijk Katan
wat : max 4inch
waar : Op ponton voor het kermis terrein
tijd : tussen 21.00 en 22.00 uur
waarom : najaarskermis 14 t/m 23 oktober
webinfo : http://www.kermisrotterdam.nl/?p=news&pid=31

Op zondag 23 oktober 2011 van 21.00 uur tot 22.00 uur zal, in verband met het afsteken van vuurwerk vanaf een ponton gelegen in de Nieuwe Maas, op de Nieuwe Maas ter hoogte van KMR 1003.8 het scheepvaartverkeer worden gestremd.

2. Deze stremming geldt voor het scheepvaartverkeer:
- op de Nieuwe Maas, tussen KMR 1003.4 en 1004.2;
- in de aangrenzende havens binnen het bovengenoemde gebied, zoals de Schiehaven, Schiemond, Kortenoordsehaven en Barendrechtsehaven.

Son-T

Registered User
showfull.php

Bijlagen

• Rotterdam_kermis_2011.jpg
    Rotterdam_kermis_2011.jpg
    166,2 KB · Weergaven: 15

jetztgehtslos

Registered
Oh ja. Dat showtje van vorig jaar. Was de eerste keer dat ik die snoeiharde salutes met rood zag.
Jeetje, is dat al weer een jaar geleden joh? Tijd vliegt...

jetztgehtslos

Registered
Edit: 22:00 uur de show.
Heb het al gezien.

Edit 2:

Even wezen kijken. Hoe zal ik het zeggen. Ik vond het showtje wel grappig, maar niet de moeite waard om (ver) voor te reizen. Leuk voor de locals die niets te doen hebben.

Effecten waren vrij standaard: (colour changing) peonies, waves, kamuro, tails, fluiters.

De variatie zat vooral in de verschillende "shapes", als ik het zo mag noemen, die werden geschoten. Openingssalvo was v-shape. En het einde was fan-shaped.

Om eerlijk te zijn had ik er iets meer van verwacht vanavond. Nietemin lekker om weer een showtje te pakken bij wat frissere temperatuur en bij kraakheldere lucht met een zacht briesje. Bijna ideaal weer voor oud en nieuw.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
[video=vimeo;31009693]http://vimeo.com/31009693[/video]

Film van de show!

Show leek zo abrupt klaar, wat ging er mis?

Bovenaan