Rotterdam

Son-T

Registered User
Plaats : Rotterdam
Wie : Katan
Wat : Profvuurwerk
Waar : Op de nieuwe waterweg ter hoogte van de Schiehaven
Tijd : 22:00 uur

Zondag 25 oktober is er een spetterende vuurwerkshow op de kermis aan de schiehaven. Om 22.00 uur zal de kermis worden verlicht door een spetterende show.

bron:http://www.kermisrotterdam.nl

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond leuk showtje gezien van Katan.
en wat klapte sommige shells hard zeg !!
Lekker hoor. iedereen weer bedankt voor de gezelligheid langs de kade.
tot de volgende keer.

Tony

Administrator
Medewerker
Ze klapten zo hard dat ik ze hier in Barendrecht hoorde. Ik dacht eerst dat er iemand op me uitbouw aan het rommelen was zo ging het tekeer. Ik ben 2 keer de zolder opgelopen maar kon helaas niks zien.

vincer

Registered User
Haha, ook ik stond op zolder te kijken, werd gewoon wakker van de knallen! Zaten een paar flinke klappen tussen, waardoor ik dacht dat er een heftige salutefinale zou komen, maar helaas klonk de finale vele malen zachter dan de stukken ervoor.

jetztgehtslos

Registered
Erg monotoon gedreun gehoord ja. Goed te merken dat er een show was.
Was alleen zo moe dat ik echt geen puf had om te gaan.
Mooi dat het showtje al online staat!

Son-T

Registered User
Hmm ik ben ook wezen kijken gister ,maar ik heb geen leuke show gezien.:sad2:
Af en toe een serie bommetjes ,bommen te laag en zelfs op het ponton klapte er wat. Ook gaten in de ''show'' .
Dacht dat er nog getracht werd om handmatig bij te schieten.Ook het einde was een rommeltje.Volgens mijn is het niet gegaan zoals het had moeten zijn . .Zelfs de schipper wist nou niet of ze klaar waren of wel .Jammer want de bommen waren niet slecht en klapte sommige inderdaad heel hard.
Volgende keer beter :blink1:

slingerland81

Registered User
weer wat foto's:

DSC_4998.jpg

DSC_5005.jpg

DSC_5012.jpg

DSC_5023.jpg

DSC_5031.jpg

DSC_5032.jpg

DSC_5034.jpg

DSC_5037.jpg

slingerland81

Registered User
Dank u! Mijn collega's vonden dat ook al. Ook zijn ze dit maal een beetje opgepept. Dit keer had ik jammer genoeg veel overbelichte pitten in de foto's zitten. Misschien volgende keer toch maar een andere waarde voor diafragma gebruiken. Eens kijken hoe dat gaat.

Mooie foto's meneer Slingerland
dit vind ik de mooiste.

DSC_5031.jpg

Bovenaan