Rotterdam

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
3 mei 2009 Koninginnedag vuurwerk te Rotterdam

plaats : Rotterdam
provincie : Zuid Holland
wie : Katan vuurwerk
wat : onbekend
waar : op de nieuwe maas te Rotterdam
tijd : omstreeks 22:30 uur

Op 3 mei 2009 vanaf 22:30 uur tot 23:15 uur zal in verband met het afsteken van vuurwerk vanaf een ponton gelegen in de Nieuwe Maas, de Nieuwe Maas ter hoogte van Kilometerraai 1003.8 voor het scheepvaartverkeer worden gestremd.

dynasty fan

Registered User
Gaat deze vuurwerk nog gewoon door ondanks de geval in apeldoorn?

ja , want daarom wordt deze koninginnedag show pas geschoten op 3 mei .
eerst zou dit de lucht in gaan op koninginnedag zelf , maar door dat geval is het afgelast en verplaatst naar deze datum .
net als veel andere shows trouwens .

Dennis010

Registered User
Even opgezocht bij Port of Rotterdam:

Deze stremming geldt voor het scheepvaartverkeer:
- op de Nieuwe Maas, tussen Kilometerraai 1003.4 en 1004.2;
- in de aangrenzende havens binnen het bovengenoemde gebied, zoals de Schiehaven,
Schiemond, Kortenoordsehaven en Barendrechtsehaven.

En als je dan deze havens opzoekt op google, denk ik dat je het beste op de lloydkade kan staan als je aan de noordkant wil staan, en bijvoorbeeld de willingstraat of de bijlstraat als je de zuidkant wil hebben.

Monsterking

Registered User
Ik ben hier zo goed als zeker aanwezig, weet nog niet waar ik ga staan, waarschijnlijk bij de lloydkade. Wanneer ik het weet plaats ik het even. Dus voor de mensen die gaan misschien tot vanavond!

Dennis010

Registered User
Hans... bedankt voor het plaatje :bigsmile:

Ik ga voor de lloydkade , als je aan de zuidkant gaat staan sta je een aardig stuk verder weg. Ben nog wezen kijken of ik in 1 van de havens het ponton kon ontdekken, maar helaas...

Son-T

Registered User
Op de Loyd kade kan je niet komen zag ik vanmiddag .
Het plaatje klopt niet en heb ik nadat ik ben geweest ,aangepast.
Het ponton ligt net voor de kermis aan je rechterhand als je vanaf de vierhavenstraat komt .

Bijlagen

• Maas2.JPG
    Maas2.JPG
    226,3 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Hans waar ga je nu precies staan dan?

EDIT: ik denk dat ik bij schiemond gaat staan

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Ik heb je voicemail ingesproken waar ik gaat staan :nuts:.
Ik gaat checken op Zuid in ieder geval.Weten we voor volgend jaar wat de beste plek is voor dit vuurwerk.Aangezien ik met Titan vorig jaar te ver weg stonden :mad:

sisser

Registered User
22.20u gingen ze al schieten dus was ik en velen met mij te laat. Fijn. Kunnen die daklozen geen klok kijken?

Laatst bewerkt:

slingerland81

Registered User
Ik dus helemaal afgereisd vanuit Leiden. Ik heb de laatste minuut mogen meemaken.:notrust:
Van 22:30 tot 23:15 is meen ik 45 minuten. Als ze om 22:20 begonnen had het minstens tot 23:05 moeten duren:wacko: Ook dat was niet het geval, om 22:35 liep ik weer terug naar de auto. ZONDE van mn tijd en benzine :mad:

Monsterking

Registered User
Ze begonnen inderdaad vroeger, ik had het geluk dat ik vroeger was dan.
De show was even leuk naar te kijken, ik schat dat het max. 3 inch was, enigste nadeel was dat er een aantal keer een salvo kwam en dan ineens bommetje voor bommetje, verder was het wel weer even leuk een vuurwerkshowtje te zien.

Ik heb foto's gemaakt, ze zijn niet allemaal even goed, vooral de laatste 3 vind ik erg mooi!

SDC18210.JPG

SDC18220.JPG

SDC18225.JPG

SDC18229.JPG

SDC18230.JPG

SDC18233.JPG

SDC18236.JPG

SDC18240.JPG

SDC18241.JPG

SDC18242.JPG

Derrest van de foto's vind je in dit album: http://freakpyromaniacs.com/album/showgallery.php?cat=2068

doekhoofd

Registered User
Hele nette foto's Stefan! Mijn complimenten, ben benieuwd wat voor mooie foto's nog meer dit jaar voor ons hebt.

greetz

sisser

Registered User
Prima platen weer Steef.

Paar minuten film. Ik moest door een hek filmen en stond niet fijn. Geen tijd gehad om de camera op-of in te stellen dus is het wel eens mooier gelukt. Nou ja, kijk maar.

Bovenaan