Rotterdam 2011 Timelapse Oud en Nieuw

Tony

Administrator
Medewerker
A time-lapse build with 2758 photos of Rotterdam her pretty skyline. Taken between 21.55 and 03.10 hrs on new years eve 2012.

Shot with a Canon EOS 600D.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gaaf gedaan zeg. Ik ben wel benieuwd hoe dit gedaan/gemaakt word. Hobbyisten?

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
mooi man , ik houd hier wel van.
tegenwoordig is het niet zo moeilijk om een timelaps filmpje te maken.
ik heb hier nog een eigen filmpje van een zonsondergang in mijn home town.
maar let niet op de brom in het filmpje ( was namelijk bedoeld als test.

joszie

Zilveren Member
Gaaf gedaan zeg. Ik ben wel benieuwd hoe dit gedaan/gemaakt word. Hobbyisten?

time lapse houdt niets anders in dan dat er in om de x seconden (ik denk in dit filmpje om de 10 seconden) een foto gemaakt wordt. Deze worden achter elkaar aangeplakt en in een normaal tijdritme afgespeeld.

oftopic:
ik snap niet waar Bonte zich zo druk over maakt, het is hartstikke rustig daar in Rotterdam

vonk

FPM Moderator
Medewerker
time lapse houdt niets anders in dan dat er in om de x seconden (ik denk in dit filmpje om de 10 seconden) een foto gemaakt wordt. Deze worden achter elkaar aangeplakt en in een normaal tijdritme afgespeeld.

oftopic:
ik snap niet waar Bonte zich zo druk over maakt, het is hartstikke rustig daar in Rotterdam

Ja zover was ik ook nog wel :happy: Alleen hoe? Ik ga niet 4 uur om de 10 sec een knopje indrukken. Was meer benieuwd hoe je dit instelt en met welke software je zoiets maakt.

Poziloc

FPM Hangouderen
mooi man , ik houd hier wel van.
tegenwoordig is het niet zo moeilijk om een timelaps filmpje te maken.
ik heb hier nog een eigen filmpje van een zonsondergang in mijn home town.
maar let niet op de brom in het filmpje ( was namelijk bedoeld als test.

Die brom....tsja...zal vast in je slaapkamer opgenomen zijn:hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Ja zover was ik ook nog wel :happy: Alleen hoe? Ik ga niet 4 uur om de 10 sec een knopje indrukken. Was meer benieuwd hoe je dit instelt en met welke software je zoiets maakt.

Die instellingen heb je tegenwoordig op de meeste spiegelreflex cameras.
Het is even zoeken, ik weet niet eens meer hoe het bij mij heet. Op de PGI heb ik het gebruikt bij de Super String. Toen 5 seconden gebruikt en dat was eigenlijk te langzaam.

Bovenaan