rollen alpeco 2

Big-Boss

Registered User
Ik heb ook 1 rol gekocht bij alpeco.

Hij kost 75 euro MET kvk .

HIj is van White Horse---> Dus kwaliteit

En hier de fotoos die spreken voor zich...

Foto=LCQKDERH

Foto=UPSJIQLL

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ook 1 rol gekocht bij alpeco.

Hij kost 75 euro MET kvk .

HIj is van White Horse---> Dus kwaliteit

En hier de fotoos die spreken voor zich...

De rollen van Alpeco zijn niet origineel van white Horse Brand. Iedereen kan er op plakken wat die wilt.

elmo

FPM Moderator
De rollen van Alpeco zijn niet origineel van white Horse Brand. Iedereen kan er op plakken wat die wilt.

Kun jij of iemand anders vertellen,hoe je een originele WHB rol kunt herkenen?
Bijv.aan het lettertype op de doos of een codering die erop staat,of misschien zo'n holografisch stikkertje net als bij Bonbridge.

gantpoplin

Registered User
White Horse is toch wel één van de betere rollen. Ik had vorig jaar een Horse Brand en die was uitstekend: Snel en erg hard! De originele White horse rollen kom je zelden tegen evenals de Horse Brand rollen, naar mijn mening zijn ze te herkennen aan de uitstekende kwaliteit: Snel en hard!

Jammer genoeg kun je nooit van tevoren weten of je een originele te pakken hebt! Het is toch afwachten tot 31 december, tenzij je al eerder een rol afsteekt...(con)

Anthony_bomb.

Registered User
Sinds waneer zijn de rollen bij Alpeco eigenlijk niet meer van bai mao pa zhu?
Ik heb een 100K met een heel paard erop. Deze is van White Horse.. heb deze via via gekocht maar komt deze van Alpeco af? Als ik de doos moet geloven zit er 950 gr kruit in.

Tony

Administrator
Medewerker
Sinds waneer zijn de rollen bij Alpeco eigenlijk niet meer van bai mao pa zhu?
Ik heb een 100K met een heel paard erop. Deze is van White Horse.. heb deze via via gekocht maar komt deze van Alpeco af? Als ik de doos moet geloven zit er 950 gr kruit in.

De rollen zijn nog steeds van hetzelfde merk alleen het labeltje is anders.

condor27

Registered User
ik dacht dat als je een slechte rol had je dit meestal kan herkennen aan de grotere bommetjes (die er zo nu en dan tussen zitten) daar zit dan vaak gewoon wat extra papier omheen gewikkeld wat je er zo af kan halen.
bij de betere rollen kan dit volgens mij niet dan zijn die knallers gewoon echt groter.
hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel

groet condor27

postvoordennis

Registered User
Een 100k is toch normaal klasse 1.4? Bij Ertbrand hebben ze van het merk Horse Brand en op de doos staat 1.3. Staat trouwens wel 'Made in Guangdong' op.

Weet iemand hoe dit zit?

Laatst bewerkt:

Big-Boss

Registered User
Dan mogen ze die ook NIET verkopen als het klasse 1.3 is.

En er staat als je goed las op die doos 4/1 Dit betekent dus dat er 4 rollen in 1 doos zitten.Dus een klik versie.Ik heb die ook gezien bij smeets dat er 1.3 op stond.Maar (ff off topic) eerst stond er op de doos van 200mm shells ook 1.4 ) (eek) Dus die mensen kunnen er op plakken wat ze willen net zoals TONY al aangaf.Labeltje erop en klaar.......

postvoordennis

Registered User
Ja in China kunnen ze er inderdaad echt van alles opplakken. Maar mogen ze nep artikelen dan wel verkopen? Denk aan nep-kleding wat hier ook verboden is.

En of er 1.3 of 1.4 op staat kan zeker wel van belang zijn tijdens het vervoer lijkt me. Zou een winkel hier geen problemen mee kunnen krijgen?

We wachten wel af of de 100k wat is, vorig jaar erg tevreden over de 20k van Ertbrand.

Son-T

Registered User
Nu weer graag over de rollen van Alpeco discussiëren..
Over ertbrand en kwalifikatie's (1.3 en 1.4)lopen al andere topic's over.

gerrit123

Registered User
Kun jij of iemand anders vertellen,hoe je een originele WHB rol kunt herkenen?
Bijv.aan het lettertype op de doos of een codering die erop staat,of misschien zo'n holografisch stikkertje net als bij Bonbridge.

ik heb ook net me 100.000 klapper gehad en er staat horse brand op maar er zit aan de zij kant een holografisch stickertje maar ik weet niet of het een echte horse brand is

marfun

Registered User
Hoi Vuurwerkers.

Ik lees dat er nog wel eens klachten zijn wat betreft het uit gaan van een rol.
Ondergrond moet altijd DROOG zijn anders absobeerd de lont gelijk het vocht.
Maar als je nou een boom in de buurt heb staan neem je een hamer en waslijn
de gladde van sorbo en gooi deze om een stevige tak kan je de rol op hijzen
en duurt naar mijn mening nog iets langer ook.Heb je geen boom in de buurt neem dan een steigerpijp of iets anders gebruik je intuitie...
Succes

gantpoplin

Registered User
Wat jij bedoelt klopt... maar het punt dat ze uitgaan en dergelijke heeft meer te maken met de kwaliteit! De mensen hier op het forum zijn naar mijn mening wel slim genoeg om hem niet op een natte ondergrond te leggen;)

Bovenaan