rollen alpeco 2

postvoordennis

Registered User
Goede vraag inderdaad hoe dit aan elkaar moet worden bevestigd. (lont)

Alleen is dit wel een goed merk? Ik heb jaren achter elkaar slechte 100.000 klapper gehad dus ben nu meer fan van de chainthunder.

Vorig jaar wel goede van Horse Brand.

Laatst bewerkt:

sjemmie

Registered User
mijn vraag over de klikbare versie is,

Komt ie kwa soort en kwa hoeveelheid kruit in aanmerking om vergeleken te worden met een 100k met KVK?

zo JA, dan zal er zeker een run op deze klikbare versie komen en de 100k's links blijven liggen is m'n mening.

mvg,

Sjemmie (eek)

duckietm

Registered User
We hebben gisteren een matje van Alpeco afgestoken (100k niet klikbaar want dat is troep) en we waren erg onder de indruk, het zijn super matten dit jaar.
ongeveer dezelfde kwaliteit als 4 jaar geleden.

Laatst bewerkt:

appiehappie

Registered User
lijkt me sterk, dat de 100.000 veel verandert is ten opzichte van vorig jaar

Dat valt soms lelijk tegen. Kijk, een mat blijft een mat, maar binnen dat spectrum kan heel veel veranderen. De productie verschilt ook van dag tot dag, dat is in elke tak van de industrie zo, niet voor niets bestaat er het fenomeen 'maandag-morgen-produkt'......En ik heb zelf jaren gehad dat de 100K van het ene jaar fantastisch ging en die van het jaar daarop matig.

En vorig jaar waren de 100K van Alpeco matig. En bovendien: als je de Chainthunder (China Thunder) 500 hebt gehad, knalt álles matig........

Ik ben meer fan van de Hindoe-rollen, persoonlijk vind ik die een veel krachtiger effect geven. Toegegeven: de 100K zien er altijd op rol mooi uit, maar waar het om draait is het uiteindelijke 'ooooohhh' effect van je buren.(laugh)

Kobajo

FPM Filmer
We hebben gisteren een matje van Alpeco afgestoken (100k niet klikbaar want dat is troep) en we waren erg onder de indruk, het zijn super matten dit jaar.
ongeveer dezelfde kwaliteit als 4 jaar geleden.

Sorry maar welke mat heb je nu afgestoken?
Dit stukje : (100k niet klikbaar want dat is troep) begrijp ik niet helemaal. (eek)

postvoordennis

Registered User
Oke ik zie dus net dat deze rol van het merk Baimapaozhu is. Ik zag op foto's dat ik een paar jaar geleden een 100.000 van dit merk had en dit was echt een klote mat!

Heel zacht en geen tempo en de eindbom was helemaal drama. Was meer een soort plof! Meer mensen die dit hebben gehad?

(Nu staat er geen paardenhoofd al teken meer op zie ik, bij die mat die ik toen had wel maar dan een paardenhoofd naar rechts in plaats van naar links ne als bij Horse Brand)

Ik heb het filmpje nog wel van deze mat...

Laatst bewerkt:

xavier

Registered User
In China hebben ze dit systeem tientallen keren getest met een goed resultaat. Je moet gewoon de delen aan elkaar klikken en klaar is kees.
Er moeten geen lonten aan elkaar geknoopt worden.

duckietm

Registered User
zie je je al staan om 1:00 uur met je dronken kop :) en al dat smulende vuurwerk om je heen waar je net al een uur mee bezig was om af te steken.
Zit jij daar even lekker te pielen met je klick systeem nou ik zie al precies voor me wat er gaat gebeuren :)
En als het dan nog vriest kun je helemaal al je lol op nee doe mij maar gewoon de oude vertrouwde 100k, is gewoon een stukje traditie en zijn gewoon super veilig (mits je het netjes houdt maar dat geld voor alles).

Trouwens top filmpje, weer een hoop lol met zo'n mooie 100k zoals het ook moet kunnen in nederland.

Laatst bewerkt:

nismo

Registered User
zie je je al staan om 1:00 uur met je dronken kop :) en al dat smulende vuurwerk om je heen waar je net al een uur mee bezig was om af te steken.
Zit jij daar even lekker te pielen met je klick systeem nou ik zie al precies voor me wat er gaat gebeuren :)
En als het dan nog vriest kun je helemaal al je lol op nee doe mij maar gewoon de oude vertrouwde 100k, is gewoon een stukje traditie en zijn gewoon super veilig (mits je het netjes houdt maar dat geld voor alles).

Trouwens top filmpje, weer een hoop lol met zo'n mooie 100k zoals het ook moet kunnen in nederland.

Jaaaaaa jij kan het vertellen .
klick systeem is niet veilig ??? maar een 100k aansteken met je dronken kop wel .(mas)

postvoordennis

Registered User
Bij Alpeco is de klikbare variant te koop met 4 eindbommen van het merk Baimapaozhu.

Tegenover bij Ertbrand is een klikbare 100K te koop van het merk Horse Brand, een stuk beter dus!

Tony

Administrator
Medewerker
Bij Alpeco is de klikbare variant te koop met 4 eindbommen van het merk Baimapaozhu.

Tegenover bij Ertbrand is een klikbare 100K te koop van het merk Horse Brand, een stuk beter dus!

Dus alles waar ze Horse Brand op plakken is beter ?
In China plakken ze er alles op wat je zou willen hebben. Ik ga er vanuit dat die van Ertbrand ook niet origineel zijn.

henksjoy

Registered User
in een land als china waar ze alles 100% copieren kan je dus altijd een imitatie krijgen, het is dus moeilijk om te weten of je een "echte" hebt.
maar het gaat toch om het resutaat van de 100k en die zijn momenteel minder dan vroeger.

Bovenaan