Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had hem denk ik al een paar maanden, maand of 4/5 ofzo. En ik heb hem niet bijzonder opgeslagen, wel zat hij in een plastic zak in de doos die dichtgeknoopt was.
Ik had hem denk ik al een paar maanden, maand of 4/5 ofzo. En ik heb hem niet bijzonder opgeslagen, wel zat hij in een plastic zak in de doos die dichtgeknoopt was.
Ik heb soms het gevoel dat de rollen vochtig zijn en daarom zulke slechte recensies halen.
Misschien dat het er voortaan bij vermeld kan worden wanneer het gekocht is en hoe het bewaard is.
Het vuurwerk kan inderdaad wel eens wat vochtig zijn als het een tijd in de bunkers heeft gelegen. Dit is op te lossen door o.a. betere ventilatie maar dat schijnt volgens een medewerker van Alpeco erg lastig te zijn.
Als je de rol thuis hebt is het ook niet verstandig deze op te slaan in een schuurtje of in de garage maar gewoon op een droge zolder, dan komt alles goed.
Daarom zijn veel produkten van Alpeco verpakt in een plastieken zak.
De bunkers op Alpeco zelf zijn droog, maar zij hebben ook grote Natobunkers elders in het land. Bij deze bunkers is het zeer moeilijk om de vochtigheid buiten te houden.