-Theshadow-
Registered User
Het sneller ontbranden hoeft niets met vocht te maken te hebben, zal wel liggen aan de kwaliteit Aluminiumpoeder. Net wat er beschikbaar is, wordt er voor gebruikt. (helaas maar waar).
Afgelopen avond horsebrand opgehaald, maar op de doos staat 720 gram PTS... Vind namelijk erg weinig als ik zo lees dat er ook rollen zijn met 980 gram PTS inhoud! Ook vind ik de eindbom groter dan die van White horse als ik zo de foto's bekijk, is dit gezichtsbedrog of is dit ook echt het geval? Het is een T809..
gantpoplin zei:OM nog maar eens mijn vraag aan te halen, wie heeft hier een duidelijk antwoord op...
Mattenfreak zei:De rollen met lint zijn inderdaad met 720 gram. Toch denk ik dat er wel meer in zit, want de knallen zijn toch echt niet (veel) zachter dan eentje waar 980 gram (hierboven ook al een mat met 1000gram) op staat. Daarentegen is het tempo wel duidelijk minder van die rol, maar aan de andere kant, je heb wel langer knallen (maar minder geweld).![]()
Ik heb ergens, ik meen hier in het topic (kan het nergens vinden), mijn ervaring neergezet. Ik ben dan ook van mening dat als je een andere mat kan krijgen dan eentje met een gekruist lint je dat moet doen. Als je geen ervaring hebt met deze rollen is er niets aan de hand, merk je ook het verschil niet.
Let op; mijn ervaring kan anders zijn dan jouw of die van anderen die ze hebben meegemaakt, maar ik heb er 2 gezien waarvan één Horse Brand en één een onbekend merk. Dat onbekende merk was echt bar slecht.
gantpoplin zei:Dat onbekende merk was bar slecht en de horse brand, vponmd je ook slecht of..? want het betreft een horse brand he...
Daarnaast vind ik beetje nutteloos dat mensen zeggen dat ze vuurwerk boven de verwarming drogen...is nou niet echt een veilig advies...
gantpoplin zei:Dat onbekende merk was bar slecht en de horse brand, vponmd je ook slecht of..? want het betreft een horse brand he...
Daarnaast vind ik beetje nutteloos dat mensen zeggen dat ze vuurwerk boven de verwarming drogen...is nou niet echt een veilig advies...