Rio de Janeiro

FPM ProductBOT

Registered User
1677_Wolff_Dynasty_Professional_Rio_de_Janeiro_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Rio de Janeiro[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1677[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 31,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]20[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]20 schotn waarbij hummer-wespen worden achtervolgd door kleurrijke mines in de kleuren paars, groen en rood. Uiteraard met een schitterende finale. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

remio

Registered User
heel mooi blokje met lekkere hummers! hoop dat ze in het echt ook lekker klinken. ben benieuwd naar t prijsje, als die niet te hoog ligt zouden een aantal tegelijk het een leuk spectakel maken

Bert

Registered User
Kan me persoonlijk weinig schelen wat deze kost... hij gaat er zeker komen! Wat een toffe cake zeg, 2 super effecten met elkaar gecombineerd en een mooie finale. Echt een topper!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind hem ook nice. Als hij onder de 5 euro kost dan neem ik hem ook.

Haha effe zonder gek te doen. Ik vind dit een leuke cake. Ik weet niet wat ik er voor uit zou willen geven. Ik denk net als Bert dat ik hem er gewoon bij wil hebben.

shinji

Moderator
Medewerker
vind hem zwaar tegenvallen, de Chinezen hebben in deze cake de gaatjes weer niet goed geprikt. Dit in tegenstelling tot de Wasp, waar de Hummers wel goed zijn

Tony

Administrator
Medewerker
Het was de bedoeling om deze "hummers" hetzelfde te laten klinken als die ze in de jumbo 98 hebben en volgens mij lijken ze daar op behalve die paar zoefende bijen dan. Dus dat het niet de hummer is van de Wasp kan goed kloppen.

bridge

Bronzen Member
Deze ga ik ook maar eens toevoegen aan mijn lijst. Echt een stuk spectaculair vuurwerk en ook modern. en 30 euro minus 35 % is toch minder dan 20 euro. Mss moet ik er dan maar 2 nemen.

GMP82

Zilveren Member
van het filmpje uitgaande vind ik het eigenlijk een net-niet-cake.
De mines zijn best gaaf, maar toch net niet
De hummers zijn het net niet
En de finale past net niet

Naja, zoveel mensen zoveel smaken.

Fabbahead

Registered User
Ik heb deze live gezien en ook gefilmd.

Ik heb t filmpje dit weekend erop staan.

Ik vind m ook net niet, mooie heldere kleure grappige hummers.
grappig als je buurman hem heeft om te kijken, niet om zelf te kopen

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Grappig dat veel mensen deze cake een net niet cake vinden.
Ik heb hem wel besteld, omdat ik de hummers erg goed vind.
En de effecten (palm tree?) vind ik ook erg mooi.

Ik stond nog te twijfelen om deze te nemen, maar toen ik heb live zag tijdens de demo van Dutch fireworks, stond ie voor vast op me lijstje.

En ja, als alleen de hummers wil zien, begrijp ik wel dat je dan de Wasp neemt.
Ook niet verkeerd.:smile:

bridge

Bronzen Member
Ik heb deze geschoten en vind t een fantastisch ding. Komt volgend jaar terug. Is in de straat echt een waanzinnig blok. De salvos die eruit komen bestaan niet alleen uit hummers maar ook uit geluiden die doen denken aan de vrolijke snuiter van Marijn (ook zo'n topding). Zelfs de collega freaks waren onder de indruk van dit geweldenaartje.

Bert

Registered User
Ik vond deze toch wat tegenvallen. Mijn verwachting was vrij groot van deze cake, helaas vond ik de prijs toch een stuk te hoog. De mines kwamen er vrij zielig uit, vond de Wasp stukken beter.

Bovenaan