thunderboy
Registered User
Hier nog een klein fotoverslagje.....en wat films...
na een stevige rit was daar het bord Bonn, :lub:
in Bonn aangekomen langs de rhein gelopen op weg naar het enorme park...
flinke vijver......
ook vanuit de lucht werd het park in de gaten gehouden..
Natuurlijk was er ook dit jaar weer een fantastische kermis
en zelfs een "beukende" Techno stage, waar aardig wat mensen flink los gingen
lekker turen naar de vette opbouw, en fantaseren hoe de show zal worden......
en er stond veeeeel, flink meer als vorig jaar! gaaf om te zien
Tegen 23.15 barste het geweld los en ik was blij dat we weer lekker dichtbij stonden.
Wat een dreunen en ik wist net als vorig jaar niet meer waar ik moest filmen maar dat maakt geen flaus aus, gewoon zwaar kikke als alles boven je koppie knalt.
Lekker hard daar houden we van, daarom gaan we naar Duitsland en telkens weer genieten we daar enorm!
De show vond ik in zijn geheel beter dan vorig jaar, Weco heeft leuke bommen en effectcombinaties.
Het was gewoon weer een fantastische, en vooral gezellige Rhein im Flammen.
Heb weer flink wat freaks gesproken, lekker kunnen filmen en een heel gezellig weekend gehad waarvoor mijn dank aan iedereen
Last but not least de films, ik had ze al gepost maar hier zijn ze nogmaals allemaal netjes onder elkaar,
Groeten,
TB

na een stevige rit was daar het bord Bonn, :lub:

in Bonn aangekomen langs de rhein gelopen op weg naar het enorme park...

flinke vijver......

ook vanuit de lucht werd het park in de gaten gehouden..
Natuurlijk was er ook dit jaar weer een fantastische kermis

en zelfs een "beukende" Techno stage, waar aardig wat mensen flink los gingen

lekker turen naar de vette opbouw, en fantaseren hoe de show zal worden......

en er stond veeeeel, flink meer als vorig jaar! gaaf om te zien
Tegen 23.15 barste het geweld los en ik was blij dat we weer lekker dichtbij stonden.
Wat een dreunen en ik wist net als vorig jaar niet meer waar ik moest filmen maar dat maakt geen flaus aus, gewoon zwaar kikke als alles boven je koppie knalt.
Lekker hard daar houden we van, daarom gaan we naar Duitsland en telkens weer genieten we daar enorm!
De show vond ik in zijn geheel beter dan vorig jaar, Weco heeft leuke bommen en effectcombinaties.
Het was gewoon weer een fantastische, en vooral gezellige Rhein im Flammen.
Heb weer flink wat freaks gesproken, lekker kunnen filmen en een heel gezellig weekend gehad waarvoor mijn dank aan iedereen
Last but not least de films, ik had ze al gepost maar hier zijn ze nogmaals allemaal netjes onder elkaar,
Groeten,
TB
Laatst bewerkt: