Relaxt Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickeyzegtboem

Registered User
Omdat deze site draait op het gekaapte domein van een van onze admins?
Dan willen wij wel even duidelijk maken dat we hier niets mee te maken hebben!

Edit;
Zie net dat deze member is geregistreerd onder een emailadres van die site...
heel interessant

Laatst bewerkt:
Gekaapte domein?

Dit domein is gewoon 1 jaar geleden gekocht En er is dus helemaal niets gekaapt
En wat maakt het uit dat ik dat email adres gebruik?

gizmo75

Registered User
Omdat deze site draait op het gekaapte domein van een van onze admins?
Dan willen wij wel even duidelijk maken dat we hier niets mee te maken hebben!

Edit;
Zie net dat deze member is geregistreerd onder een emailadres van die site...
heel interessant

Sterker nog: user Pyrogroup101 = Vuurwerkfreakz.nl. Kijk maar naar de bijbehorende Youtube-account die op hun site is gelinkt...

Laatst bewerkt:
Sterker nog: user Pyrogroup101 = Vuurwerkfreakz.nl. Kijk maar naar de bijbehorende Youtube-account die op hun site is gelinkt...

Meen je dat nou echt? Dat kon sinterklaas ook wel vertellen.. Dat mensen jarloers zijn.. Dat is te begrijpen.. Niemand kan zulke mooie producten aanbieden!

KoenL

Registered User
Gekaapte domein?

Dit domein is gewoon 1 jaar geleden gekocht En er is dus helemaal niets gekaapt
En wat maakt het uit dat ik dat email adres gebruik?

Misschien tijd om je oogkleppen af te zetten? Je bent met handel bezig waar jij anderen mee in gevaar brengt. Dat kan jou misschien niets schelen, maar wij willen daar op geen enkele manier iets mee te maken hebben. Aangezien je website de naam voert van een crewmember van FPM is dit topic aangemaakt om geruchten, gezeik en misverstanden te voorkomen.

Wees je ervan bewust dat het spul wat je verkoopt bij kinderen terecht kan komen. Daarnaast breng je de vervoerder in gevaar. Om nog maar niet te spreken over de negativiteit wij als liefhebber over ons heen krijgen die door dit soort kuthandeltjes. Je hebt je al aardig blootgegeven dus ik verwacht niet dat het nog lang gaat duren, gelukkig maar.

Jullie lezen vast allemaal niet de website goed!
Er staat duidelijk bij "over ons"

Artikel
* wij brengen u snel in contact met de leverancier en dan kunt u het vuurwerk veilig ophalen

Dennis010

Registered User
Wij brengen u snel in contact met justitie en u dan kunt u veilig uw celstraf accepteren bedoel je?

KoenL

Registered User

Artikel
* wij brengen u snel in contact met de leverancier en dan kunt u het vuurwerk veilig ophalen

En nog dom ook? Citaatje van de site:

Levering

De gekochte artikelen worden indien op voorraad binnen 5 werkdagen geleverd.

De goederen worden met zorg ingepakt en discreet bezorgd, als er een artikel niet voorradig is nemen wij contact met U op en komen wij tot een oplossing.

Roeland FPM

FPM Filmer

Artikel

Ophalen..? Je vergeet alleen de rest van de tekst.

Wie zijn wij?

Wij zijn een vuurwerk webshop die aan onze klanten in nederland etc. vuurwerk levert het hele jaar door zonder problemen! Voor de echte vuurwerkfreakz dus! Wij nemen grote risico's om jullie aan vuurwerk te helpen, en het meest harde knalvuurwerk zit daar ook tussen!.

Waarom vuurwerkfreakz.nl?

* Goede en snelle service

* Snel en altijd antwoord op uw vragen via de mail&Live Chat

* Snelle verzending vergeleken met polen

* Vergeleken met poolse webshops een lage verzendkosten!

* Al meer dan 600 bestellingen verwerkt&verzonden die allemaal aangekomen zijn.

*We de enige in nederland zijn die dit werk willen doen!

* Verzendkosten zijn standaard €10

En als je nog niet overtuigd genoeg bent.

Kijk dan snel op ons youtube kanaal!: http://www.youtube.com/user/PyroGroup101

EDIT: Zie dat er inmiddels andere al eerder hebben gereageerd.

magnolia

Registered User
Zoals Tony al aangaf is deze website NIET van mij.

Helaas denken sommige dit wel en ben ik al meerdere keren aangesproken of ik hier achter zat.

is het dan geen goed idee om je nick name te veranderen .
want ik kan me goed voorstellen dat je hier niet mee geconfronteerd wilt worden .

gwgwgw

Registered User
Filmpjes van het "unboxing" is wel bijna steeds van dezelfde persoon.

Op 1 zo'n filmpje ligt er in zijn kamer o.a.: Stilleto, Ninja ster, Jachtgeweer, granaat, honkbalkuppel, een ding met allemaal hakenkruizen erop...

Nice stuff... Je moet even bij youtube Unboxing Vuurwerkfreakz intypen dan zul je er meer dan 20 vinden van verschillende personen

Filmpjes van het "unboxing" is wel bijna steeds van dezelfde persoon.

Op 1 zo'n filmpje ligt er in zijn kamer o.a.: Stilleto, Ninja ster, Jachtgeweer, granaat, honkbalkuppel, een ding met allemaal hakenkruizen erop...

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
is het dan geen goed idee om je nick name te veranderen .
want ik kan me goed voorstellen dat je hier niet mee geconfronteerd wilt worden .

Mijn username ga ik niet wijzigen hoor. Zodra ik hier problemen mee krijg stuur ik ze door naar dhr. Joey.
Beetje jammer dat ze hun eigen hobby verkloten door vuurwerk weer in een kwaad daglicht te zetten, het is nu weer wachten tot dit in de media wordt opgepikt helaas.

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
Mijn username ga ik niet wijzigen hoor. Zodra ik hier problemen mee krijg stuur ik ze door naar dhr. Joey.
Beetje jammer dat ze hun eigen hobby verkloten door vuurwerk weer in een kwaad daglicht te zetten, het is nu weer wachten tot dit in de media wordt opgepikt helaas.

Heb je dit al gemeld bij de politie bijvoorbeeld? Zodat ze niet bij jou komen kijken als ze actie gaan ondernemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan